2649
Sök

Lite smått irritarande stöld. (ventilhattar)

264 Inlägg
19 september 2007
Trådstartare
skyhawk skrev:
Goven skrev:
hmmja man e ju rädd att om man har låsbara att boven tar me sej en tång o lyckas förstöra hela ventilen, lär ju inte ta alla då men ett pafft däck är jobbigare än att åka o köpa nya för 89 spänn. någon som har låsbara? funkar det bra?

verkar ju vara rätt vanligt deta problemet. konstigt att de ens vågar riskera att bli påkommen för en sån skit summa. jaja de finns ju folk till allt säg.

ha de

Jag har  låsbara  på min.. har inte varit några problem smile
testade o ta bort dom för hand gick inte, och jag tror inte att folk hade kommit tebax med tång för ett par ventilhattar..
nu har man hattar med  ford loggan men dom sitter inte på än smile ...
just dom kanske man tvekar på lite mer =P HEHEH

hehe ne vi får väl hoppas på det iaf tongue borde ju kunna ha bättre saker för sig tycker man ju.

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.

264 Inlägg
19 september 2007
Trådstartare
beställde iaf låsbara med loggo på ebay nu samt en nyckelring. ska bli kul o se

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.

Mångsysslare
303 Inlägg
19 september 2007
kan rekomendera att ha bra ventilhattar , fick blixtlim i en ventil på en 19" fälg och inte nog med de asen hade tömt ur luften innan så de va inte bara till å fylla i luft och åka till jobbet  , mindre kul kostade mer en de smakade att kränga av & på hulet för att byta ventil,
har haft ventilhattsstöld en gång innan de , blev av med mina enormt tuffa döskalle hattar.....

264 Inlägg
19 september 2007
Trådstartare
åhh fy fan du. låter mindre skoj. man undrar verkligen vad folk tänker.

3 Inlägg
20 september 2007
Jag satt och läste i min bil på lunchen för någon vecka sedan, plötsligt kom en typ 10 årig kille och satte sig på huk brevid vänstra framdäcket, hans kompis stod en bit bort så jag förmodade att han gömde sig/ lekte eller nått.
När jag sedan gick ur bilen var 3 av mina ventilhattar borta... tror ni jag kände mig dum eller...

Sommarena fräckaste ventilhatts-tjuv?

3 Inlägg
20 september 2007
Har köpt låsbara och de blir inte stulna längre....hade blivit av med ett tiotal uppsättningar innan

Sök