3527
Sök

Polisen krossar streetrace-bilar

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
27 juni 2007
Amerikaner... neutral

Whine whine!

Rörpulare
1 453 Inlägg
27 juni 2007
Jesus hmm hoppas grabben hade fixat mkt i motor för den lär ju klara av det relativt iaf...kolvarna och stakarna tongue

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

349 Inlägg
27 juni 2007
Martin 9-3 skrev:
Psychotic skrev:
Villket jävla sjukt land de där är! Hoppas det inte smittar..

Sverige är ju så mycket bättre.

Tänker närmast på när polisen eldade upp smuggelcigg här för något år sedan...
Hundratusentals kronor om det inte var miljonbelopp som de var värda...

Det samma galler all sprit som tullarna beslagtar. Perfekt att tex tillverka etanol med eller liknande. men allt forstors istallet. Tycker det ar idiotiskt.

Vad galler krosandet av bilar i USA tror jag inte kommer hjalpa ett dugg.... folk kommer snarare att bli hatiska mot regeringen (om dem inte redan ar det).
Senast redigerat av Ertiyed (27 juni 2007)

FreddeK
27 juni 2007
phonic skrev:
RouziMotorsport skrev:
det där e bullshitt.. visar sånt för att skrämma folk..
dem kan ju faninte bara ta bilarna och mosa dem??
finns ingen lag som säger så, iaf vad jag vet

I Usa beslagtar de din bil om du åker i den och köper narkotika, säkert bara vissa delstater, men då säljer de din bil och använder pengarna för att rensa upp ibland alla langare.. Usa är ett sjukt land.

det där är väl bra? tycker jag iallafall!

349 Inlägg
27 juni 2007
ludde__mannen skrev:
Fuckface skrev:
ludde__mannen skrev:

Kan du Amerikanska lagboken? tongue

Kan NÅGON den amerikanska lagboken? tongue

Bra fråga! cool

ja visst ar det tongue http://www.eldar.org/~ben/funny/html/180.html

313 Inlägg
27 juni 2007
och min bilgalne vän ville flytta till USA :S

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig

452 Inlägg
27 juni 2007
som typ alla skriver här så var det där extremt förbaskat onödigt.
Tror de att de gör en bra grej genom att skrota bilen .. skall de minska olaglig street race
genom den där metoden? Mjaaa .. veti fasiken om det håller ..
Vill man ha skapa ett krig mellan allmänhet och polis så gör dom precis rätt, vaschegoud!

7 120 Inlägg
27 juni 2007
Stackars lilla hjälplösa Civic. sad

1 163 Inlägg
27 juni 2007
Är la bara en tidsfråga innan dom gör så i sverige också...

140 Inlägg
27 juni 2007
Haha, ball...tongue O nu tänker folk "Jaha, och det skulle du tycka om det var DIN bil som stod där också?" Och nej, det hade jag inte tyckt, men å andra sidan sett så hade jag aldrig försatt mig i situationen att min bil skulle hamna där heller.
O vad gäller sprit o cigg så finns det väl nån lag som säger att staten inte får tjäna någonting på beslagtagna grejer eller nåt? Inte säker, men det låter bekant tycker jag.
Hade jag varit pappa staten hade jag sålt grejorna iaf, för det ger ju iaf cash till statskassan. smile Man får tänka nationalekonomiskt. tongue

Sa du att jag sa nåt som du inte sa att jag sa?

Svindåre
1 433 Inlägg
27 juni 2007
"half of the crew in the studio is crying..." half goddamn sweden is crying now!, om inte halva världen big_smile USA ÄR ett konstigt land...

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

SLK
610 Inlägg
27 juni 2007
säger bara VARFÖR?! %#£$"¤

1 Inlägg
27 juni 2007
Ertiyed skrev:
Martin 9-3 skrev:
Psychotic skrev:
Villket jävla sjukt land de där är! Hoppas det inte smittar..

Sverige är ju så mycket bättre.

Tänker närmast på när polisen eldade upp smuggelcigg här för något år sedan...
Hundratusentals kronor om det inte var miljonbelopp som de var värda...

Det samma galler all sprit som tullarna beslagtar. Perfekt att tex tillverka etanol med eller liknande. men allt forstors istallet. Tycker det ar idiotiskt.

Vad galler krosandet av bilar i USA tror jag inte kommer hjalpa ett dugg.... folk kommer snarare att bli hatiska mot regeringen (om dem inte redan ar det).

JHär i sundsvall har man iaf börjat omvandla diverse starkdrycker från tullen till miljövänlig etanol.

Annars är nog denna film en sak. Våld föder mer våld.

1 Inlägg
30 juni 2007
Sjukt alltså! Lite väl mycket att ta i bara för att dom kör streetrace:( Tur att det inte är så i sverige och att det aldrig kommer hit.

15 Inlägg
20 september 2007
Den dagen detta kommer till Sverige och detta händer med min bil kommer jag begå brott för att finansiera en ny bil.

336 Inlägg
20 september 2007
Inte fan skulle dom få ta min bil och krossa den inte! Det kommer nog inte och komma hit det är i USA detta så risken är nog liten att det kommer hit.

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
20 september 2007
kalleman00 skrev:
Haha, ball...tongue O nu tänker folk "Jaha, och det skulle du tycka om det var DIN bil som stod där också?" Och nej, det hade jag inte tyckt, men å andra sidan sett så hade jag aldrig försatt mig i situationen att min bil skulle hamna där heller.
O vad gäller sprit o cigg så finns det väl nån lag som säger att staten inte får tjäna någonting på beslagtagna grejer eller nåt? Inte säker, men det låter bekant tycker jag.
Hade jag varit pappa staten hade jag sålt grejorna iaf, för det ger ju iaf cash till statskassan. smile Man får tänka nationalekonomiskt. tongue

Hoho kommer att stå en polis i varje gathörn och sälja knark!!!! Knark är inte farligt om man knarkar lite men knarkar man mycket så är knark farligt!Citerat av Papi Raul!

-Mike-

Sök