Kostnad för styling av Golf IV

Carolinew
22 september 2007 · 25 Inlägg

Är som vissa kanske vet på jakt efter en bil, gärna en lite stylad sådan. Har tittat en del på Golf IV och de verkar ju gå att göra en del styling med, så nu undrar jag lite hur mycket det kan kosta?

Jag skulle vilja ha:

* Snygga däck och fälgar
* Lexuslampor bak eller liknande
* Vinge (ingen stor)
* Kanske andra framlampor
* Ögonlock
* Sänkning

Vad tror ni att detta skulle kosta? Av vad jag har förstått så är det sänkning och däck/fälgar som är det dyraste. Vad skulle det kunna kosta? Jag kan absolut nada om sånt här själv så jag måste ju få det inlämnat någonstans.

Vad kan de andra sakerna kosta?

Tacksam för svar...

Clintan_86 Elektiker ;)
22 september 2007 · 403 Inlägg

mina fälgar kostade typ 15K och sänkningen med jobb åå fjädrar typ 35oo.... du ska isåfall även lacka vingen som kan kosta lite oxå ... hehe smile

Streammen Kalaskillen
22 september 2007 · 246 Inlägg

Snygga däck och fälgar - Allt mellan 5000 - 30000...men kanske 10-12 för dig?


Lexuslampor bak eller liknande - inte så farligt, 2000 max


Vinge (ingen stor) -  Orginal eller eftermarknad? allt från 1000 -3500


Kanske andra framlampor - Varför andra framlampor? golf fyran har GRYMT fina orginal!


Ögonlock - Skippa andra framlysen och sätt på ögonlock, eller gör en böserlook av allt
kanske med ögonlock i plast = 1000 - 2000...böserlook = lite mera jobb och kanske 1-2kr mera


Sänkning - Beror på men om du bara ska sänka och ingen prestanda direkt så kanske 2000 för en uppsättning fjädrar!

Edit* stavfel

Senast redigerat av Streammen (22 september 2007)

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!
micklan
22 september 2007 · 2 Inlägg

Synd att du inte tänkte köpa en golf tidigare.
Hade ett par 18" AEZ Splitfälgar till salu, men tyvärr så finns dom inte i 18" längre sad

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang