Har nu bytt till race-katt och satt på ett öppet filter, tänkte att de kanske skulle märkas lite på effekten något. Men det känns som att den går lika som innan eller typ nästan sämmre
Då min fråga är snabb o enkel. Behöver jag mappa om bilen för att få ut bäst effekt av dessa ändringar? Sen en fråga med, OM jag nu behöver mappa om, bor i Falkenberg, något bra ställe som mappar bilar? Är inte så hemma på vart man ska vända sig.
Helt normalt. Du har på sin höjd fått kanske 10 häst.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Ok så en om-mappning är inte att behöva tänka på då antar jag?....
EDIT: Sen kan jag bara inte hjälpa det men de känns som att jag inte har så mycket kräm i bilen, chippad med ett chip som SKA göra 220 hk och 320Nm, men jag börja mer o mer tvivla på att den har dessa 220 hk. Är det jag eller är det bilen isig som går mjukt så man inte känner det? För på mätaren så går det på rätt så bra men ,,,aaaa vet inte. Finns det något ställe eller chip som man kan få upp den i mer eller är det att byta turbo som gäller och den vägen för att få mer hk?