kolla upp att dem har bultmöster 5/112 så ska dem passa!
bultmönstret för en A3 97-03 är 5x100 inte 5x112
sen är mitt tips att du åker in till fälghandlarn och ber få titta på dem tillsammans med bilen. oftast så är fälgarna assnygga på bild och när man se rbara fälgen men de passar inte alls på bilen.
jag hade iaf rekomenderat 18" nya modellen av RS4 fälgarna dom är riktigt najs
sen är mitt tips att du åker in till fälghandlarn och ber få titta på dem tillsammans med bilen. oftast så är fälgarna assnygga på bild och när man se rbara fälgen men de passar inte alls på bilen.
Har ändrat mig nu, tror inte att svarta inslag i fälgarna passar min diamantsvarta lack. Är bultmönstret de ända som måste stämma för att ja ska kunna använda fälgen? förrutom att den inte får vara FÖR stor såklart.
Har ändrat mig nu, tror inte att svarta inslag i fälgarna passar min diamantsvarta lack. Är bultmönstret de ända som måste stämma för att ja ska kunna använda fälgen? förrutom att den inte får vara FÖR stor såklart.
Nej, du måste ha rätt ET-offset = Inpressning. du kan inte ha så breda fälgar på en a3, Jag röstar för NYA modellen RS4. passar klockrent. 19" går, men då får du leva med lite skrap. och det suger när det skrapar. 215-225/45/18 går nog på utan större bekymmer.
Jag har redan 225/45/17 Och de ser ut att vara väldigt mkt plats kvar. Kanske får går ner en tum då? Ja har inga riktiga mått på vad som får plats i mitt hjulhus. Man ska ju kunna köra på en liten sten iaf utan att stryka med...
tycker dom ser rätt nice ut... jag köpte ju nya fälgar till stagean. frågan är ju bara hur länge man får ha feta fälgar ifred från alla klåfingriga idioter. bild på mina försässten.. Asanti AF 114 Hook 20"