2717
Sök

ni som vill kör fort! TITTA HIT!

V8 Power
27 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
ni med bakhjulsdrift som vill köra snabbt rakt fram på kvällarna. varför inte bygga om en amerikansk automatlåda så den passar på er bil. då ska ni se att de går mycket snabbare och håller mycket bättre! de lådorna jag snackar om tål uppemot 1000hk.

är ni intresserade hör av er!

med lem
1 925 Inlägg
14 oktober 2007
läs reglerna innan du postar !

§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

2 911 Inlägg
14 oktober 2007
En bra produkt säljer sig själv, den behöver man inte göra reklam för på forum smile

dARKiE
5 031 Inlägg
14 oktober 2007
tror inte det hjälper att byta lådan, då måste jag ju trimma motorn också. big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Sleeper
3 084 Inlägg
14 oktober 2007
Decibel skrev:
En bra produkt säljer sig själv, den behöver man inte göra reklam för på forum smile

Men vet ingen om den bra produkten kan ingen köpa den wink

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Almännt tokig
481 Inlägg
14 oktober 2007
Darkie skrev:
tror inte det hjälper att byta lådan, då måste jag ju trimma motorn också. big_smile

va ? f-n jag som hoppats att detta var sättet att få min 240 med b21 att göra låga 9:or. tongue

typiskt också sad

Inline sixes ist sie scheisse.......

Masterworks
14 oktober 2007
Fan oxå, jag som precis preppat lådan för bara 700hk! hehehe...  cool

5 710 Inlägg
15 oktober 2007
Låset känns ganska givet.....
MVH Jonas/moderator

MVH Jonas
..............

Sök