MUTANT BASLÅDA 1x10"" 450W som finns på micros som är en passiv låda för 1000kr! eller ska man satsa på "BASLÅDA NXS D 1.10"" D" som micro också har för 1000kr? villken är bäst för pengarna?
Tror på Mutant där, vet inte vilken bas som har i men det borde vara en "vanlig" Mutant. Har aldrig lyssnat på just dessa basar, utan kör själv bara Mutant X och XXX basar, vilket låter jävligt grymt. Står ju ingen info om deras NXS-låda så jag säger Mutant, mellan dom två. Kolla på www.netonnet.se så har dom flera Mutant produkter... Mutant är ett ändå ganska okänt märke i Sverige, så det är bra ljud till låga priser. Lycka till!
MUTANT BASLÅDA 1x10"" 450W som finns på micros som är en passiv låda för 1000kr! eller ska man satsa på "BASLÅDA NXS D 1.10"" D" som micro också har för 1000kr? villken är bäst för pengarna?
Jag har svårt att tro att man får något bra för 1000 spänn
"min polares mutantbil med 6st XXX15" dunkar raggar dunk som fan"
om det "dunkar" säger inget om hur bra basen är.. MDS basar dunkar oxå men låter åt helvete.. ALLT beror på installation och vad du gör med sakerna.. iof 95% i stora drag.
En jobbarkompis kom med en bryschyr från nåt företag som säljer billjud, det var rätt så billigt. Verkar vara hyfsat kvalitet på grejerna, ska fråga honom vad det var för företag...