3681
Sök

Äntligen fredag!!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 november 2007
terazzi skrev:
_Glenne_ skrev:
terazzi skrev:

haha bra det big_smile
men va inte du ute och raggade du med din sierra? den gamla wink haha smile va bara tvungen smile
när ska ni dra då?

haha jodu wink hehe.... saknar den, den har man många roliga fylle minnen ifrån sad.... fan sierran jag har nu är ju inte änns insupen kom jag på nu yikes

vet inte polarna skulle komma strax iaf smile

haha då fåru allt fixa det wink
du,200sx lr golf? ska ja spara ti 200an lr fixa golfen först? åsikt big_smile haha..

haha jaa det får jag allt wink

spara till 200sx enligt mig, trevliga bilar som orginal går jämt med sierra 2,9 wink haha  smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

terazzi
16 november 2007
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
terazzi skrev:
_Glenne_ skrev:

haha jodu wink hehe.... saknar den, den har man många roliga fylle minnen ifrån sad.... fan sierran jag har nu är ju inte änns insupen kom jag på nu yikes

vet inte polarna skulle komma strax iaf smile

du,200sx lr golf? ska ja spara ti 200an lr fixa golfen först? åsikt big_smile haha..

spara till 200sx enligt mig, trevliga bilar som orginal går jämt med sierra 2,9 wink haha  smile

hahah känner igen det där uttalandet "flashback till gamla natt tråden" haha smile
men den ska ju inte va orginal,måste ju minst ha: coilovers,nya däck o fälgar samt bromsar och ca 300 hästar på bakhjulen wink

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 november 2007
terazzi skrev:
_Glenne_ skrev:
terazzi skrev:

hahah känner igen det där uttalandet "flashback till gamla natt tråden" haha smile
men den ska ju inte va orginal,måste ju minst ha: coilovers,nya däck o fälgar samt bromsar och ca 300 hästar på bakhjulen wink

hehe joo det vore nått det smile

dock så är jag inte säker på det där ang 2,9a VS 200sx men en kille här i stan har tydligen åkt jämt med en 200sx när han hade en sierra 2,9 med rensade kattar tror jag smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

4 506 Inlägg
16 november 2007
Squadron skrev:
Skit, det är ju halt ute, vågar inte ut å burna med sommarpjuksen big_smile

Ingen ide att Börna med FWD, Det är inget skoj alls, Och ja jag har ägt en FWD bil så jag vet!

Kan du andas kan du dö.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
17 november 2007
då var man hemma igen från festen... var ju kul ett tag men sen rog ju alls så jag och 3 polare till drog hem till mig istället smile för väll fortsätta suöa nudå, trots att jag inte är speciellt full än, ovanligt för att vara mig lol

Ford Racing
479 Inlägg
17 november 2007
Ja då var man hemma ikväll efter en Wild kväll med Sierran.. vart bara ett dike,som tur är! smile

Ja Just!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
17 november 2007
fordelvis skrev:
Ja då var man hemma ikväll efter en Wild kväll med Sierran.. vart bara ett dike,som tur är! smile

lol så går det om man ska leka mer än vad man klarar av wink... haha skoja smile

Sök