Denna killen är helt sjuk.. det var han som klöv en starlet på mitten och både han och kartläsaren kravla sig ur helt oskadda. 2 veckor senare var han tillbaka, I tävlingen "Vetomies" som startade på lördagen efter VM-förarna
Mera sånna här RALLY incarfilmer i denna tråden tack
Denna killen är helt sjuk.. det var han som klöv en starlet på mitten och både han och kartläsaren kravla sig ur helt oskadda. 2 veckor senare var han tillbaka, I tävlingen "Vetomies" som startade på lördagen efter VM-förarna
Nog för att dom brukar köra ralli sprint men hur vet du att just detta är en sån?
och o ja mikko e ruskigt grym på å köra, å de va just denna starlet han delade på mitten, ja skulle aldrig köra rally igen om de vore mig
Nog för att dom brukar köra ralli sprint men hur vet du att just detta är en sån?
och o ja mikko e ruskigt grym på å köra, å de va just denna starlet han delade på mitten, ja skulle aldrig köra rally igen om de vore mig
för du ser på dom orangea skyltarna han kör förbi. .det är sånna där vägvaktsposteringar eller vad man ska säga att de är. Va på ralli sprint i vintras så ja vet lite iaf
HAHA ok ja jag var tvungen å fråga då jag inte anmärkte nått i bilen som skulle tyda på att det var sprint, iofs inget osm antyder på att det inte är det heller
Här är en länk till Toni Gardemeisters hemsida. Han kör numera en ganska vass BMW E36 i F-Cup och som han kör den. Max attack tycks vara det som gäller jämt och hela tiden!
Lite större filer, men helt klart värda att tänka ner!