3673
Sök

Utmärkelser? Vem, hur?

5 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
Har sett en del fordon som fått "utmärkelser" , vem gör dessa och hur?
Finns ingen info om detta någonstans, i varje fall inte på de tillgängliga navigerings-
funktionerna?

/Northfly

Kontot inaktivt
104 Inlägg
22 november 2007
Jag hittar info om det om jag klickar på editera uppgifter på mina bilar.
Man kan ansöka om det själv, eller bli nominerad av andra.

Ska man ansöka själv, så måste man först ha en bil online. Sen ansöker man som ovan, genom att editera uppgifter om bilen i fråga.

Ska man nominera andra, så gör man det via bilens presentation. Där finns en knapp som heter just nominera.

Hittade ingen direkt info om detta nu, men jag är lite trött ännu. Inte fått morgonkaffe...

Garaget.org skrev:
Tillgängliga kategorier.

* Extreme 19"+ (fälgar), bodykit (eftermarknad, ej original), utmärkande lack/dekor, omfattande tuning (mer än chip, filter, avgas), stereo/multimedia (eventuellt). Utställningsskick.
    * Streetcar 18"+ (fälgar), bodykit (eftermarknad eller uppgraderat till utmärkande original bodykit) och/eller omfattande stereo och multimedia. Utställningsskick.
    * Styling 17"+ (fälgar), enklare styling som vinge, solfilm, vita blinkers, borttagna emblem med mera. Ej original eller nära original. Mycket gott skick.
    * Veteran Veteranbil i mycket gott originalskick eller ombyggd till veteranbilarnas motsvarighet av "Extreme" och "Streetcar"
    * Racing/Rally Låg vikt/effekt-förhållande. Seriösa ban-, rally och drifting-bilar.
    * Power 300 hästkrafter eller mer.
    * Extreme power 500 hästkrafter eller mer.

Sök inte till kategorier som din bil uppenbart inte kvalificerar i.

Saknas tillräckligt med underlag (information) för att bedömma bilen kommer sökt kategoritillhörighet att nekas.

Mvh/ Adde

4 571 Inlägg
22 november 2007
Tror mer han menade fliken utmärkelser under bilen.

Om du kikar på tex min bil nu så har jag 2 st.

* #99 TOPP 250 (2007-11-13)
    * #3 Märkestoppen (Subaru) (2007-11-13)

Dessa är inte permanenta placeringar dom skiftar ju dagligen men det är den högst noterade placeringen innan man sjönk ner igen.

Kontot inaktivt
104 Inlägg
22 november 2007
Skyller på tröttheten och bristen på kaffe... wink

Mvh/ Adde

Sök