Snygg eller vad? Haninge Billackering 15km söder om stockholm fixade detta. Mycket bra jobbat, dom lackade stötfångarna, fälgarna och spoilerpaketet, ögonlocken Rekomenderas hårt! Bra pris dessutom = Kommer lämna bort fler saker på lack tíll dom!! deras hemsida: http://billackering.freespaces.com
nee det tycker jag inte. Däremot är det kul att någon ger posetiv kritik om ett företag.. Det är inte ofta man ser det.
Blev grymt bra
Håller med Henrik_G. Borde vara mera uppmärksamhet på företag som gör ett bra jobb. Visst det är synd om folk som har oturen med företag som inte gör allt för sina kunder..
Blev läckert resultat..
Smärta är skönt, tills det gör ont.!!
Att jämföra en Volvo med en Saab är som att jämföra en kontainer och ett jaktplan...
Så himla fräscht ut och blev j...t fint, pris på kalaset??
Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
ser bra ut, skoj att det rekomenderas lite företag istälelt för att bara kasta bajsmackor på dom flesta.. men den där bilden du har lagt ut har ju funnits i ditt garage sedan 2005-02-06 19:49 så det lär väl inte vara någon nyhet direkt..
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Nej för fan, jag jobbar med " www.LUCKBYTE.se " och inget annat. Fälgarna kostade 2500:- dom slipade dom, någon av fälgarna var lätt kantstötta som dom fixade fint! Stötfångare tog dom 1500:- styck för att lacka, 500:- för båda ögonlocken.
MVH / Johan
LuCiiifer skrev:
SMYGREKLAM! detta är fan andra gången du tipsar om deras sida. jobbar du själv där eller?
Nej för fan, jag jobbar med " www.LUCKBYTE.se " och inget annat. Fälgarna kostade 2500:- dom slipade dom, någon av fälgarna var lätt kantstötta som dom fixade fint! Stötfångare tog dom 1500:- styck för att lacka, 500:- för båda ögonlocken.
MVH / Johan
LuCiiifer skrev:
SMYGREKLAM! detta är fan andra gången du tipsar om deras sida. jobbar du själv där eller?
Tror att dom tar 4000:- för lackning av ett spoilerkit (bak&front kofångare & kjolpaket) Lär ju säkert vara många här som vill ha sina bodykits lackade?
CL skrev:
carnageman skrev:
MVH / Johan
LuCiiifer skrev:
Det är väldigt svårt att bedöma en lackering med några bilder som underlag. Man lär se det i verkligheten för att se hur bra lackeringen egentligen är.
Det ser ju bra ut på bild, är du billackerare och duktig på det så är den säkert fin i verkligheten oxå. Jag har sett dålig lack förr men inte från dom här lackerarna. Sen har vissa billackeringar jätteproblem med större mängder dammpåslag i lackboxen. Något som vanligvis beror på dåligt underhållen lackbox. Här fungerar boxen bra och lackerarna är duktiga, erfarna och jäkligt noga med att få nöjda kunder...