Jag hade tänkt att sätta min bas i hatthyllan men märkte att den inte fick plats så nu vet jag inte hur jag ska ha den för jag vill inte bara ställa den på golvet. Jag har kollat runt lite här på garaget och fått några ideér hur jag ska bygga men har inte kommit på nått perfekt än men om det är någon här som har ngn bra bild på hur ni har byggt kan ni la skriva här så kan jag kolla....
skjutsar du bara korta personer kan du ju plasta nåt på golvet under ditt lilla handsfack att plasta är lättare än man tror ("man" kan bytas ut mot "alex" om det känns bättre).
blir det bra ljud då om basen sitter så på sidan och om man ska sätta den i reservshjulsbaljan så blir ju det så dumt att man inte får plats med nått mer där bak
jag tycker det blev bra ljud även om det kanske inte är helt optimalt att spela från sidan. bas är ju det som är minst viktigt att placera rätt, även om det såklart har betydelse hur bilen är byggd. golfen är ju ganska tacksam. använder du istället baljan bygger du hela lådan i det hålrummet, bägge alternativen innebär ett till synes tomt bagageutrymme. man kan ju sänka ner basen så att den inte syns, kanske ha nåt grovmaskigt galler och tyg över det så har du en hemlig låda det var så jag hade tänkt göra från början, men lådan blev då för liten så den fick bli synlig. jag valde sidan för att jag vill ha mitt reservhjul kvar. jag tog ur den stora lådan jag hade innan, nu ska det vara en barnvagn där
Robospine: Ser riktigt snyggt ut. Hur tycker du den spelade i 10L? Har inte testat den själv i så liten låda enu men har hört att vissa i USA kör med denna under säten i sina suvar i 8-10L.
Robospine: Ser riktigt snyggt ut. Hur tycker du den spelade i 10L? Har inte testat den själv i så liten låda enu men har hört att vissa i USA kör med denna under säten i sina suvar i 8-10L.
tack, jag har inte hunnit lyssna så mycket men än så länge är jag väldigt nöjd