3078
Sök

hur har ni byggt in basarna

58 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
Jag hade tänkt att sätta min bas i hatthyllan men märkte att den inte fick plats så nu vet jag inte hur jag ska ha den för jag vill inte bara ställa den på golvet.
Jag har kollat runt lite här på garaget och fått några ideér hur jag ska bygga men har inte kommit på nått perfekt än men om det är någon här som har ngn bra bild på hur ni har byggt kan ni la skriva här så kan jag kolla....

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
58 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
för att den är 32cm i diameter

Lite överallt..
612 Inlägg
3 december 2007
ToTTeN skrev:
Varför inte hanskfacket?

'Hehe..

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

424 Inlägg
3 december 2007
Reservhjulsbaljan big_smile

Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !

f.d. Robospine
208 Inlägg
3 december 2007
du kanske har nåt utrymme i bagaget som du kan avvara? förrutom baljan alltså.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=32680

skjutsar du bara korta personer kan du ju plasta nåt på golvet under ditt lilla handsfack smile
att plasta är lättare än man tror ("man" kan bytas ut mot "alex" om det känns bättre).

..eller hur fan var det nu igen?
www.domiseven.se <<-- Byggdagboken
Min projekttråd

58 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
blir det bra ljud då om basen sitter så på sidan och om man ska sätta den i reservshjulsbaljan så blir ju det så dumt att man inte får plats med nått mer där bak

f.d. Robospine
208 Inlägg
4 december 2007
jag tycker det blev bra ljud även om det kanske inte är helt optimalt att spela från sidan.
bas är ju det som är minst viktigt att placera rätt, även om det såklart har betydelse hur bilen är byggd. golfen är ju ganska tacksam.
använder du istället baljan bygger du hela lådan i det hålrummet, bägge alternativen innebär ett till synes tomt bagageutrymme.
man kan ju sänka ner basen så att den inte syns, kanske ha nåt grovmaskigt galler och tyg över det så har du en hemlig låda smile
det var så jag hade tänkt göra från början, men lådan blev då för liten så den fick bli synlig. jag valde sidan för att jag vill ha mitt reservhjul kvar.
jag tog ur den stora lådan jag hade innan, nu ska det vara en barnvagn där smile
Senast redigerat av Robospine (4 december 2007)

Min projekttråd

58 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
okej inga som har några bra bilder att visa?

Team Autohifi!
865 Inlägg
4 december 2007
Robospine: Ser riktigt snyggt ut.
Hur tycker du den spelade i 10L?
Har inte testat den själv i så liten låda enu men har hört att vissa i USA kör med denna under säten i sina suvar i 8-10L.

f.d. Robospine
208 Inlägg
5 december 2007
MrCalle skrev:
Robospine: Ser riktigt snyggt ut.
Hur tycker du den spelade i 10L?
Har inte testat den själv i så liten låda enu men har hört att vissa i USA kör med denna under säten i sina suvar i 8-10L.

tack, jag har inte hunnit lyssna så mycket men än så länge är jag väldigt nöjd smile

Min projekttråd

Sök