Någon som handlat av Spoilershop.se?

WolvZor Svetsare
4 mars 2007 · 5 Inlägg

Är det någon som har nån erfarenhet av företaget i Ämnesraden?

Har nog tänkt o köpa deras addonkit till v70.. Verkar vara både billigt o snyggt men hemsidan e ju lite tattig + att jag inte hittar något org.nr på företaget..

Jag hittade till synes samma kit på www.stylingkompaniet.com/ men där kostar det ju drygt 8700kr o Spoilershop tar bara 4500kr.. Frågan är ju om det är samma produkt lr om det skiljer i passform o kvalitet.

Lägger ju pengarna hellre på det dyra om det är bättre kvalitet osv.

WolvZor Svetsare
6 mars 2007 · 5 Inlägg

Ingen?

Abbbby
6 mars 2007 · 248 Inlägg

Antagligen inte. Men du kan ju bli först? smile

Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"
Lalla78 Drifttekniker VA
7 mars 2007 · 580 Inlägg

Skulle inte köpa där om jag var du. Vet att endel har haft tur med passformen. Men jag vet ännu fler som fått utföra ett riktigt häst arbete för att passa in kitten. Det är ju glasfiber och glasfiber avgjutningar medför oftast lite arbete med inpassningen. Är du något kunnig på att plasta kan du nog köpa där. Men du kan ju ha tur och få ett kitt med bra passform smile

Honda Prelude "bb6" (1998)
Honda S2000 "AP1" (2000)
Lexus Is250 (2009)
stormen55
10 december 2007 · 11 Inlägg

jag kan jälpa dig med kittet

Senast redigerat av stormen55 (10 december 2007)

Volvo v40 "Pärlan" (2015)
NissanMotorsport
10 december 2007 ·

köpte mina addonläppar te 740in därifrån, glasfiber.. otrolig dålig passform..  och om man ska lacka så måste man slipa och grejja..   handlar inte därifrån mer iaf..

Smajly
10 december 2007 · 3 059 Inlägg

stormen55 skrev:
jag kan jälpa dig med kittet

9 månader sen frågan kom upp, antingen har han nog struntat i o köpa där eller så är han förmodligen klar med kitet redan..

Fruktat sunkig sida med bilder man knappt ser va de ska föreställa..

Senast redigerat av Smajly (10 december 2007)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang