2469
Sök

Victoria Silvstedt på kanal 1 just nu! Men herregud....

424 Inlägg
23 december 2007
Vad var det för program?

putte-p
23 december 2007
Phaetoon skrev:
Hon kanske inte är världens smartaste människa, men något har hon ju gjort rätt.

Hon opererade pattarna. Hon klyver inte atomer på fritiden.

Teddan
2 495 Inlägg
23 december 2007
men hallå, hon är 33år .
Har väll jobbat i usa sen hon var 18år ...
så det är inte nått konstigt om hon bryter lite.
Jag har jobbat i norge i 6år och kommer på mig själv i bland oxå .. undrar hur det är om 10år.

hon kanske inte är smart men hon har lyckats med nått som inte många här inne har .,.....

TJÄNAT CASH.

tycker det lyser lite avundsjuka i denna tråden.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

1 059 Inlägg
23 december 2007
jo hon e korkad men har nog grymt bra folk bakom sig som förvaltar o hjälper henne.
Har kompisar som bor i usa o gjort i 15 år o dom pratar fortfarande bohuslänska när man ringer dom.
jo jag tjänar pengar men hade inte velat va ihop med en så "dum" tjej.Men hon ska ju rida på vågen så länge hon kan för den börjar väl  dala lite nu.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

Teddan
2 495 Inlägg
23 december 2007
racefan skrev:
jo hon e korkad men har nog grymt bra folk bakom sig som förvaltar o hjälper henne.
Har kompisar som bor i usa o gjort i 15 år o dom pratar fortfarande bohuslänska när man ringer dom.
jo jag tjänar pengar men hade inte velat va ihop med en så "dum" tjej.Men hon ska ju rida på vågen så länge hon kan för den börjar väl  dala lite nu.

det kan nog dala hur mycket det vill för hon har säkert så hon klarar sig.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Billackerare
737 Inlägg
24 december 2007
Trådstartare
r-ted skrev:
men hallå, hon är 33år .
Har väll jobbat i usa sen hon var 18år ...
så det är inte nått konstigt om hon bryter lite.
Jag har jobbat i norge i 6år och kommer på mig själv i bland oxå .. undrar hur det är om 10år.

hon kanske inte är smart men hon har lyckats med nått som inte många här inne har .,.....

TJÄNAT CASH.

tycker det lyser lite avundsjuka i denna tråden.

Hehehe.. nej då. Avundsjuk är jag inte. smile
Skulle visserligen inte ha något emot hennes pengar men det som jag störde mig på var hennes svengelska... ena stunden pratade hon precis som vilken annan svensk tjej som helst för att helt plötsligt börja bryta lite igen blandat med en massa amerikanska klyschor och ord blandat med svenska. roll
Du måste ju hålla med om att hon är lite löjlig när hon håller på så... lol
Sedan så är det ju en annan sak om man får lite norsk dialekt på sin svenska då norskan, som bekant, är väldigt lik svenskan. Det kan man ju inte säga om amerikansk engelska så jag tror att hon bara gör sig till. Som sagt.. löjligt. lol

Corrado VR6R 3.0 Turbo

7 100 Inlägg
24 december 2007
morsans kusin är släkting med henne cool

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

maliin
24 december 2007
Tänk om hon spelar ett spel då? Isåf har ni allihopa hamnat i smeten lol Ja yttrar mig inget om ngn ja inte känner..men alla håller väl med om att hon är fin? smile

Meister
6 763 Inlägg
24 december 2007
Ska jag vara ärlig så skulle jag inte bry mej om hon va pantad eller ej. Hon har betydligt mycke mer pengar än mig och är snygg så jag gifter mig gärna med henne big_smile Min faster har bott i usa i typ 15 år nu och hon bryter inte när hon kommer hit.

Fri fart för ett fritt folk!
14 160 Inlägg
25 december 2007
det är hon som verkligen lever upp till ordet dumblondin
det är hon och den pantade blondinen hos Hef

den där svengelskan är rätt pinsam borde vara bättre att hon blir bortglömd som svensk och alla trodde hon kom från usa så skulle man slippe skämmas varje gång hon va med i tv

inte ens pengarna vorre värda henne och leva under samma tak som den tomten
man får bara lust att strypa henne så fort hon öppnar munnen

Kör fort så hinner inget hända...

Meister
6 763 Inlägg
25 december 2007
Growe skrev:
det är hon som verkligen lever upp till ordet dumblondin
det är hon och den pantade blondinen hos Hef

Vilken av dom menar du? big_smile
Jag älskar dom allihop big_smile

Sök