som topic lyder vill jag ha lite tips på filmer som är som exempelvis grease, sista natten med gänget, cry baby osv osv.... nån som vet några fler sånna filmer??
tack på förhand
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Menar du "bilburen ungdom" eller räserfilm? Two-Lane Blacktop är rätt intressant men inget för den utan tålamod. Väldigt realistisk skildring av street racing under sent 60-tidigt 70-tal. Huvudrollsinnehavaren är den mest BRUTALA '55 cheva som någonsin byggts (bilen som sedermera köptes in till sista natten med gänget och målades svart).
Annars finns de ju Dukes of hazzard som tv-serie från 70-talet. Angående 55 Chevan som är i sista natten med gänget så är de lätt att se att dom inte rullar racebilen i slutet. Kolla fälgarna. Vilken filmmiss
Det är ingen raggarfilm men duellen från 70-talet är jävligt bra. Den handlar om en som blir jagad av en galen tankbilschaufför i en rostig gammal lastbil som bolmar så jävla gött i backarna.