Säg till om du får tag på fronten. Jag har redan varit i kontakt med företaget och de skickar absolut inte utanför usa och canada.. Men det kommer väl kopior snart antar jag...
Jag känner många i Miami ,företaget kommer skicka till dem först sen vidare till mig,finns alltid någon lösning :-),huvudsaken är att det ska bli snyggt annars är det skitsamman!!
Xtravagant skrev:
Säg till om du får tag på fronten. Jag har redan varit i kontakt med företaget och de skickar absolut inte utanför usa och canada.. Men det kommer väl kopior snart antar jag...
Då är det bara att köra. Vill du inte ha fronten tar jag den..
om jag köper den hehe då vill jag gärna ha den oxå...
Xtravagant skrev:
pakisalim skrev:
Jag känner många i Miami ,företaget kommer skicka till dem först sen vidare till mig,finns alltid någon lösning :-),huvudsaken är att det ska bli snyggt annars är det skitsamman!!
Då är det bara att köra. Vill du inte ha fronten tar jag den..
Jo men eftersom du var osäker så är det bara att beställa. Bestämmer du dig sen för att du inte vill ha den så tar jag den... Du har inget att förlora på det.
Hur läkert som helst... Gillar lambo dörrarna men rolls royce fronten tyckte jag personligen förstörde bilen XD Så jag hade velat se bilen sen utan den fronten... Men det kommer säkert bli skit bra oavsett....
Jag hade nog inte kört på lambogångjärn, utan jag hade behållt original och haft suicide ibak, det tycker jag är amerikanskt Men det blir bra i vilket fall, jobba på nu
De ser ju så fel ut med lambo på en sån där jätte. Isåfall får du ha de bak åxo. Och titta på bilder på den där fronten så ser du ju att grillen stämmer ju inte överäns med huven för fem öre. Men det är din bil
Dessa bilar som har rolls royce fronten på en 300c är top rankade bilar,så hemsk kan det inte vara ,men är lite osäker på om jag ska köpa de eller ej vi får se hur det än blir...
camaro67 skrev:
De ser ju så fel ut med lambo på en sån där jätte. Isåfall får du ha de bak åxo. Och titta på bilder på den där fronten så ser du ju att grillen stämmer ju inte överäns med huven för fem öre. Men det är din bil
De får vara rankade hur som helst men de stämmer inte mot huven.
tja.. va de dig robban hade snackat med ang lambo? han frågade mig om jag kunde montera på en 300c i februari nån gång.. självklart kan ja de. så säg till bara när det e dags.. jag monterade robbans dörrar bland annat, även mina andra samt på några andra bilar....
Jag hade nog inte kört på lambogångjärn, utan jag hade behållt original och haft suicide ibak, det tycker jag är amerikanskt Men det blir bra i vilket fall, jobba på nu
Hade själv tänkt säga EXAKT samma sak. Så mycket grymmare med suicide baktill:)
Dessa bilar som har rolls royce fronten på en 300c är top rankade bilar,så hemsk kan det inte vara ,men är lite osäker på om jag ska köpa de eller ej vi får se hur det än blir...
camaro67 skrev:
De får vara rankade hur som helst men de stämmer inte mot huven.
Håller med fullt ut. Bättre att köp en Rolls om man gillar den lådbilen.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.