Ska plocka fram Alpinan snart iaf.. har ju stått länge och väntat på mig, börjar bli less, men det blir att köra inlandsvägar eller alt tvätta den varje dag.
Nej fan å är ju en halvmeter snö här hehe///krille
Tjenare...
Inte ännu här uppe iaf, lika mkt (om inte mer) snö här i Gällivare också...
Okej Krille då vet jag det Lämnar nog bilen i garaget här i Gve ett tag till då nu när man flyttar ner till Luleå... Får väl hämta pärlan lite senare då det har smält bort lite mera snö där nere. hehe.
Hämtade min från vinterförvaringen i fredags och har kunnat köra några mil sen dess. Var ute i söndags i strålande solsken, torra vägbanor och strax under tio grader varmt. Det är inte långt kvar tills säsongen är i full gång. Sommartid börjar på söndag!
Jadu, vad ska man säga.....Töandet har börjat i alla fall....12 grader varmt idag, så det har verkligen runnit om vägarna......Måste tvätta bilen varje gång man varit ute nu, men det är det ju värt...: )
har satt på sommardäcken och tvättat av den idag.. fick dessvärre tvätta den efter en körning på en blöt grusväg.. sen är problemet allt djur i luften som ska lägga sin baj precis på de ställe som är bäst.. inge skoj me prickig bil