Skiva kycklingfile och stek med vitlökspeppar och lite fler random kryddor Koka upp pasa av valfri sort När det bara är någon minut kvar så häller du i paprika i stekpannan tillsammans med kycklingen och majs i pastan så den får koka lite sen 2 minuter senare så häller du av pastan så det inte finns vatten kvar så blandar du i en Kelda örtsås (såndär som är färdig och finns bland mejerivarorna) och häller även i kycklingen och paprikan. Detta smakar kanon Enjoy
Skiva kycklingfile och stek med vitlökspeppar och lite fler random kryddor Koka upp pasa av valfri sort När det bara är någon minut kvar så häller du i paprika i stekpannan tillsammans med kycklingen och majs i pastan så den får koka lite sen 2 minuter senare så häller du av pastan så det inte finns vatten kvar så blandar du i en Kelda örtsås (såndär som är färdig och finns bland mejerivarorna) och häller även i kycklingen och paprikan. Detta smakar kanon Enjoy
klart att rekommendera käkade det i måndags, ingen majs dock men ska testa med det med, gott o lätt som fan !
Som sagt många bra tipps! Tack för alla! Tror bestämmt jag skall komma igång o testa på vilt här nu snart! Så får man la kosta på sig några misstag för att ta nya krafttag... Hur mycket brukar en "normal" matkassa per person och månad ligga på för DIG? Kan tänka mig att det varierar mycket men hade vart kul o veta lite vad man ungefär bör hamna på...
Hur mycket brukar en "normal" matkassa per person och månad ligga på för DIG? Kan tänka mig att det varierar mycket men hade vart kul o veta lite vad man ungefär bör hamna på...
Jag och flickvännen äter upp ungefär 1300kr / månad. Någon hundralapp plus eller minus