3106
Sök

Styling A4 avant MED dragkrok

Bildelsskruvare
255 Inlägg
21 januari 2008
Trådstartare
Har ju fast drag på biljävlen...
Har hittat en snygg frontspolier jag ska köpa, men då må man ju ha nåt bak åxå (int hitta nån snugg ja vill ha än dock)

Är det nån som har tips på någe snygg sätt att få till det med en snygg bakspoiler OCH ett drag ??
Funderade på om man skulle ha en spolier med nät, så man helt enkelt gör ett litet hål i nätet för draget. Kan de bli snygg månnetro?

ALLA svar & tips mottagesväldigt gärna !!!

Tack // Jenny tongue

My life, My mess

142 Inlägg
21 januari 2008
Hej.. Håller på o stylar min lilla Audi.. Har varken sidokjolar eller bakspoiler.. Tycker redan dom e så snygga bakifrån.. E de för bakspoiler annars då?

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..

Bildelsskruvare
255 Inlägg
21 januari 2008
Trådstartare
Sitter original på nu.
Har inte hitta nån annan att köpaän heller.
Jao, visst ha du rätt i att dom e snygga ändå smile
Men man vill ju alltid ha litet mer... hehe

My life, My mess

142 Inlägg
21 januari 2008
Ja de förstås.. Vad var de för bakspoiler du kollat på då? Tittat in på min kanske du får någon idee.. wink

Bildelsskruvare
255 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
Har kollat på lite av varje. Måånga snygga... Svårt att välja.. haha
Få se va de bli. En som sa att ja kunde ha originalen kvar även om ja bytte fram, men vette tusan... Kan inte tänka mej att d bli så snyggt. Men de kanske kan bero på hur pass "fet" front- spoilern e å.
Men de ska ju va en dragbil först å främst, så få ja int till d me drag å spoiler så få ja strunta i´et tis ja hittar en snygg lösning!

My life, My mess

142 Inlägg
22 januari 2008
Tycker min ser bra ut bakifrån utan någon spoiler där.. Fast alla har ju inte samma smak..

62 Inlägg
22 januari 2008
behåll baken som den är och köp en s4 eller rs4 front... lacka ner nederkanten istället.. så har jag funderat på att göra.. har också dragkrok på min a4...

Bildelsskruvare
255 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
mm... Ha ju fundera lite på de ja å...
Men fått fö me att d se knasigt ut om man sätter på en redig frontspoiler men inget bak... *kliar mej i skallen* men samtidigt kanske inte... man få väl testa sej fram.

Funderare på att köpa nån spoiler me nät just precis där kroken sitter, kanske man kan gö ett snyggt litet hål lr så. Tänkte att de kanske va snyggare me ett hål i ett nät än å göra hål i plats.

Men men, ja vet int... Tankarna maler åt olika håll i skallen.... hmm

My life, My mess

The Vikingrocker
53 Inlägg
23 januari 2008
Har själv drag på Passaten, om det blir kjolpaket på den så skulle jag nog först och främst kolla efter ett kjolpaket med ett hål som skulle passa, annars får man väl alltid modifiera lite tongue

Sorgen brinner i hans bröst, segerns sötma ger ej tröst. Liv han ger och liv han tar, skuld till döden allt han har. (Hel - Valkyriors Dom)

Bildelsskruvare
255 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
Finns det kjolar med redan färdiga hål för drag ???
De ha ja missat isf!

My life, My mess

Sök