2737
Sök

Köpråd Jeep grand cherokee

112 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
Hejsan  skulle  behöva  lite  köpråd  på Jeep grand cherokee  94-98 Har  stora  funderingar  på  en då familjen  börjar  växa  sen  man  träffa ny som har 2 barn sedan tidigar!

King Of The Road
154 Inlägg
23 januari 2008
Hallå där jag är också intresserad av en jeepp grand cherokee men jag är intresserad av en från 99-04 nån som vet om det är en bra bil?

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!

blacken
23 januari 2008
Jag fick ett ryck en gång och köpte en Grand Cherokee -94.  Och den tabben gör jag aldrig om. Den var den värsta SKITBIL jag någonsin ägt.  Köp hellre den vanliga Cherokee:n eller en Blazer,tahoe och dyl,

King Of The Road
154 Inlägg
23 januari 2008
ingen som har någon possitiv erfarenhet? jag är mest intresserad av modellerna med 4,7 liters v8:an.

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Lights out,Game Over!

Smålänning
7 887 Inlägg
23 januari 2008
Goa bilar med gutt ljud smile

Kolla efter terrängkörningsskador, och känn på kardanerna. Modellspecifika fel vet jag inte smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Low is a lifestyle
956 Inlägg
23 januari 2008
Farsan har en Grand Cherokee från 96. med 6an i. ja den är lite missköt de sista.
drar soppa med.

jag gillar inte att köra den.

de min farsa har haft problem med är att tändstiften bara slutar funka. fast han börjar bli gubb så de är väl gubbkörningen som sätter igen dom wink

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

King Of The Road
154 Inlägg
23 januari 2008
okej ingen som vet något mer om 4,7 liters modellerna (99-04)?

Lights out,Game Over!

King Of The Road
154 Inlägg
24 januari 2008
Ingen som vet någonting? Det finns ju iallafall några här på garaget. skulle vara tacksam för svar

Lights out,Game Over!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
24 januari 2008
vikingpower skrev:
Ingen som vet någonting? Det finns ju iallafall några här på garaget. skulle vara tacksam för svar

Eftersom det inte är en så vanlig bil här på Gorg så kanske du bör fråga dom som äger en sån bil?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

blacken
24 januari 2008
vikingpower skrev:
okej ingen som vet något mer om 4,7 liters modellerna (99-04)?

Gå in här och kolla där finns det mesta om dom modeller som du är intresserad av.
http://www.jeepsweden.net/index.php

Sök