3211
Sök

nissan micra k10

4 Inlägg
29 januari 2006
Trådstartare
hej jag har nyligen fått tag på en micra k10 och tänkte höra om det fins något intresse och komma med ideér till den lack, fälgar, kjolar osvdet enda jag ska ha kvar oginal är motorn iaf går ju så billigt

1 432 Inlägg
30 januari 2006
En polare till mig lackade sin svart och gul och kallade den för humlan, tryckte in sterio på ca 3000w tror jag det va... Extremt rolig bil att cruisa runt i men den va ju inte speciellt seriös... Tänkte bara skriva det som en kul grej, inget jag anser att du skall göra smile

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

4 Inlägg
30 januari 2006
kör hårt.. bara du hittar riktig styling som passar om du inte ska custom bygga^^

4 Inlägg
30 januari 2006
Trådstartare
jag letar efter massor av färdig styling fins inte mycket om jag inte hittar något som är snygt så köper jag bara ett billigt och bygger om det lite

http://www.deltastyling.co.uk/images/Micra%20Delta%201%20Front%20Full.jpg

Hadde tänkt och köpa detdär men det var svindyr frakt så när jag får råd åker jag ner till england och hemtar det men åker inte bara för styling måste roa mig lite också. tills dess blir det till att fixa motorn i micran
Senast redigerat av wazzeron (8 februari 2006)

4 Inlägg
12 februari 2006
hmmm nice, årsmodell på din micra hoppas du får till det du får lägga till den som en av dina bilar när du är färdig med den.

4 Inlägg
12 februari 2006
Trådstartare
det är en 85a och ja jag ska lägga ut den har redan lagt ut den men den acepterades inte av admins så den kommer ut när allt sitter på och då hoppas jag att dom acepterar den.

Nerlagt på grund av bil byte
Senast redigerat av wazzeron (14 februari 2006)

Sök