2921
Sök

Slut med tjejen efter 4.5 år :(

schtek
478 Inlägg
2 februari 2008
Inte läst igenom tråden! Läste ditt fösta inlägg dock:)

Har själv aldrig brutit ur ett så långt förhållande, men jag har en nära vän, hennes pojkvän gjorde slut med henne här om dagen, de har varit tillsammans i över 4 år. Det är klart det tär på psyket! Men det är som säkertmånga andra här skrivit! Du är ung, se det som en erfarenhet istället för ett helvete. Det är något som alla går igenom, man måste gå vidare, gör saker HELA TIDEN! var med polarna, snacka med föräldrna om att göra något speciellt, gå ut och ät på resturang, åk gocart med farsan, så du har annat attt tänka på, det värsta som finns är att sitta hemma i ensamheten och bara tänka på bruden man torskat. Strunta i henne och tänk på dig själv istället. Kompisar hjälper mkt! Själv satt man och grinade i sängen första veckorna av sommaren 07, sen när bästa kompisen ställde upp och bad mig komma över, hitta på grejjor och bara softa i solen med cola kom jag över henne ganska fort. Tiden läker såren! Det e sant. Du kommer över henne, det lovar jag. Anatar att allt jag skrivit nu har skrivits upp flera ggr av nästan alla andra, tecken på att det är sant isf;) Ta vara på dig!

70 Inlägg
2 februari 2008
Är just nu på väg att mista min flickvän efter 4.5år. Min första stora kärlek och känns verkligen som ingen kan ersätta henne. Klarar verkligen inte av att mista henne. Just nu när båda börjat jobba och man började planera framtiden med hus och hund och allt det där. Så går allt bara utför. Man sitter och tänker på alla glada minnen när det var hon och jag. Bara hon och jag. Nu känns det som man inte betyder något. Hade handlat hem massa godsaker och skulle laga en god middag ikväll(hon skulle komma). Gick och grejja hemma så ringer hon och säger att hon inte kan komma pga det och det. Och så var man slagen till botten igen. Slängde all jävla mat och nu sitter man här. Fy fan. Hoppas det löser sig för er alla iaf

Berra

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
2 februari 2008
Jaaaa va roligt! För en månad sen gjorde hon slut. Och idag fick jag veta varför. En 30-årig jävla fittbög från Malmö är anledningen. Och hon är 19. Jaaaaaaaaaaaaaaaa va rooooooooligt! Nån som bor i Malmö och har lust att basha lite?

Whine whine!

Billackerare
737 Inlägg
2 februari 2008
Urkas skrev:
Jaaaa va roligt! För en månad sen gjorde hon slut. Och idag fick jag veta varför. En 30-årig jävla fittbög från Malmö är anledningen. Och hon är 19. Jaaaaaaaaaaaaaaaa va rooooooooligt! Nån som bor i Malmö och har lust att basha lite?

Jag förstår om du är upprörd/ledsen men tänk på vad du skriver... roll

Corrado VR6R 3.0 Turbo

Inläggskritiker
990 Inlägg
2 februari 2008
jonatk skrev:
Hej!

Vill bara först säga att om ingen har något vettigt att skriva så snälla skriv inte. Ber inte om uppmärksamhet eller något sånt, måste bara skriva av mig.

Blev ihop med min tjej i åttan. Blev nog helt förälskad direkt och kände att allt var rätt. Tänkte på henne från morgon till kväll, hela tiden. Allt var underbart. Saker hände som gjorde allt svårare för oss men kärleken växte sig starkare efter varje gång. Kan nämna också att vi bodde ganska nära varandra. Men sen skillde sig hennes föräldrar och hon flytta ca 10 mil härifrån vilket var otroligt jobbigt. Vid denna punkt hade vi varit ihop 2.5år. Efter det känns de bara som att allt gick utför.
Blev mer och mer bråk och fler saker hände. Men allt fungerade tills för kanske 2 månader sen.
Jag blev mer frånvarande, och hon började klaga, bråka och ställa mer krav på mig.

Sen tillslut kände jag att det var hopplöst, hur många fler chanser jag än gett henne vet jag att den närhet vi en gång hade inte skulle komma tillbaka. Så igår var det slutet på en saga som vi båda trodde skulle vara förevigt. Men jävlar vad svårt det var och är!

Har inte kunnat sova de senaste två veckorna, har knappt ätit.. känner inte för något längre. Ändå är det jag som valt att ha det så här. Men alternativet är ju att leva med en person som man vet inte är rätt för en. Saken blir inte lättare när jag vet att hon verkligen vill ha mig. Hoppas bara hon nu förstår att vi inte är rätt för varandra längre, att vi vuxit ifrån varandra.

Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Ett annat problem är att jag fått känslor för en annan tjej men vet inte riktigt om det skulle funka. Tror verkligen inte jag är redo för något nytt, så det får väl vänta. Men saknar kärlek och närhet, men vill ju inte utnyttja någon. Samtidigt vill jag inte gå tillbaks till henne bara för att jag saknar de. Hoppas i alla fall de löser sig.

Jaja, nu har jag fått skriva av mig lite.
Kanske finns någon som sitter/har suttit i samma sits som mig? smile hade varit trevligt att få skriva lite, höra lite tips om hur man kan få tankarna att gå andra vägar.

Gratulerar, brukar tröttna efter 3år jag.
Bara ut o hitta nytt, om du nu inte är pissful och har 3 armar så borde det inte vara några probs.
Men alla blir dumpade nån gång i livet, och ja det svider MEN DET GÅR ÖVER.
Ingen idé o hänga läpp, gör det bara sämre. Sup och gå ut så mycket som möjligt. (på krogar fester etc)

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

1 163 Inlägg
3 februari 2008
Känner igen mig i så jävla mkt av det folk skriver...
Tyvärr var det jag som blev dumpad av en tjej som inte ser skillnad på kärlek och förälskelse.

Har skrivit mkt blogg här och det har hjälpt en hel del, men skanar allt så fruktansvärt mkt ibland!
Men numera har det ändrats, fick reda på ett par saker härom dagen så nu känner jag avsky för henne efter att hon svikit mig på ett av de värsta sätten hon kunde.

jaja, hoppas verkligen de ordnar sig för dig!
Mvh JG

281 Inlägg
3 februari 2008
surt att du blivit sårad? men menar du att du hatar alla serber och kroater pga kriget lr??? du vet ju själv att alla nationaliteter gjorde sjuka grejer mot dom andra...Kriget var politikernas fel och visst klart man inte kan förlåta allt. Men jag tycker inte man ska hålla på och älta det för annars kommer det aldrig funka. Så jag hoppas att du i dagslägetr har vänner som både är muslimer, kroater och serber för det har jag. Sorry kom in på lite fel grej här men aahh... Ha de bra

Severin skrev:
P-G skrev:
Severin skrev:
Sånt här är väldigt jobbigt.. Speciellt när man faller för tjejen o sen blir man ihop e ett så bra tag som ni varit ihop här.. 2 år, 3 år, m.m... Sen helt plötsligt så ska hon "ha tid för sig själv" Liksom kunde hon inte kommit på det tidigare.. Enligt mig är det bara dåliga ursäkter ... Men Liksom tänk såhär.. "det jag o min tjej hade var äkta".. Tänk bara så.. De hjälper en hel del.. Liksom ja själv föll för en tjej som har samma kultur som jag o de e inte lätt o hitta idag .. Ja e inte svensk, kommer från Bosnien.. O där nere har vi haft krig mellan 3 länder.. Tänk då att du hittar en tjej som är från ett land som ditt land varit i krig med.. O människor från hennes kultur har slaktat o massakrerat folk från ditt land.. Oskyldiga människor, små barn, kvinnor, osv.. Tänk då att du faller för en sån som har helt andra åsikter när de gäller sånt.. O är ihop sedan med henne o tänker.. " Men hon är ju inte som dom människorna där nerifrån liksom" O sen efter nåt år så ringer hon o GAP skrattar.. o säger : " Haha Jag har bara lekt med dig hela tiden, tror du själv på att jag har tyckt om dej så är du dum i huvvet, Ja sa ja älskade dig. Men de gjorde jag inte. Långt ifrån, ja hatade allt med dig, o därför valde jag att leka med dig.. O nu orkar ja inte slösa min tid på denna  lek längre.. Därför gör jag slut.." O sen hör du hennes GAP skratt... Hon skrattar åt dig o har lekt med dig i 1.5 år.. Tänk på detta killar .. Att du accepterade allt sånt o valde att vara med henne även omj hon hade åsikter som inte passa dig.. Du föll för henne o sen det visar sig att hon bara lekt med dig i 1.5 år.. De gör ont kan ja säga.. smile !

Vad arg jag skulel bli, och samtidigt helt knäckt.

Tro mig det blir man.. Fatta va deras folk gjorde mot vårt folk.. Bara för att vi va muslimer.. O vi från bosnier är inte muslimer såna som ni ser på TV.. Kvinnorna helt förtryckta och liksom deras män som slår dom o att vi hatar allt annat som inte tillhör Islam... Så var det inte i mitt land.. Muslimerna accepterade allt folk som kom till våra städer o vårt land.. O sen vill Serberna o Kroaterna bara ta vårt land ifrån oss o säger " muslimer är smutsigt o har inget här i europa att göra " haha.. O såna åsikter hade hon typ.. Även då accepterade jag henne o sen blåste hon mig :S asså helt sjukt..

/Deki

676 Inlägg
3 februari 2008
jag vet EXAKT hur de känns! hade en flickvän i 2 år (wow tänker ni men...) vi va verkligen super tajta. allt klicka o ja va så otroligt lycklig. men sen gjorde hon slut.

fan, de va de hemskaste jag någonsin varit med om!!! har aldrig varit så förstörd i hela mitt liv som jag var då!

nu, ett år senare, så går de fortfarande inte en dag utan att jag tänker på henne och saknar henne grymt mycket. de där lilla extra som gjorde dagarna så mycke lättare att ta sig igenom är borta lixom.

näe, ja förstår verkligen hur du mår!! tyvärr har jag inga bra tips på hur du ska må bättre. jag fick massvis med tips men de funkade inte för mig. jag fick/får gå den svåraste vägen, klara mig själv.

Arg Snickare
875 Inlägg
3 februari 2008
nej vi är väl alla överns om att kärleken inte är o leka med..
jag är rätt avendsjuk på dom som "hittat" sin rätta i livet. man hör på radio och tv om folk som gift sig o varit ihop i 40 år eller mer osv. det är sånt man ska vara stolt över. att man lyckats hålla ihop så länge.
vill också ha det så!!

lycka till grabbar... och tjejer.

Sök