jonatk skrev:
Hej!
Vill bara först säga att om ingen har något vettigt att skriva så snälla skriv inte. Ber inte om uppmärksamhet eller något sånt, måste bara skriva av mig.
Blev ihop med min tjej i åttan. Blev nog helt förälskad direkt och kände att allt var rätt. Tänkte på henne från morgon till kväll, hela tiden. Allt var underbart. Saker hände som gjorde allt svårare för oss men kärleken växte sig starkare efter varje gång. Kan nämna också att vi bodde ganska nära varandra. Men sen skillde sig hennes föräldrar och hon flytta ca 10 mil härifrån vilket var otroligt jobbigt. Vid denna punkt hade vi varit ihop 2.5år. Efter det känns de bara som att allt gick utför.
Blev mer och mer bråk och fler saker hände. Men allt fungerade tills för kanske 2 månader sen.
Jag blev mer frånvarande, och hon började klaga, bråka och ställa mer krav på mig.
Sen tillslut kände jag att det var hopplöst, hur många fler chanser jag än gett henne vet jag att den närhet vi en gång hade inte skulle komma tillbaka. Så igår var det slutet på en saga som vi båda trodde skulle vara förevigt. Men jävlar vad svårt det var och är!
Har inte kunnat sova de senaste två veckorna, har knappt ätit.. känner inte för något längre. Ändå är det jag som valt att ha det så här. Men alternativet är ju att leva med en person som man vet inte är rätt för en. Saken blir inte lättare när jag vet att hon verkligen vill ha mig. Hoppas bara hon nu förstår att vi inte är rätt för varandra längre, att vi vuxit ifrån varandra.
Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Ett annat problem är att jag fått känslor för en annan tjej men vet inte riktigt om det skulle funka. Tror verkligen inte jag är redo för något nytt, så det får väl vänta. Men saknar kärlek och närhet, men vill ju inte utnyttja någon. Samtidigt vill jag inte gå tillbaks till henne bara för att jag saknar de. Hoppas i alla fall de löser sig.
Jaja, nu har jag fått skriva av mig lite.
Kanske finns någon som sitter/har suttit i samma sits som mig?
hade varit trevligt att få skriva lite, höra lite tips om hur man kan få tankarna att gå andra vägar.