ringde nån snubbe mig alldeles nyss och villa ställa en massa frågor?. det roliga är att jag inte registrerat mitt nummer så jag trodde det var en polare eftersom nummret inte går å få tag på. jag satt upptagen och hade inte tid för en massa lek. . så jag la på. då började det blåringa som fan och jag svarade inte. .
då fick jag ett mess som löd. svara din lilla jävel!!!1
tänkte jaha vad vill min polare nu då eftersom han ringer å skriver sådär. då går jag in på hitta.se å skriver in nummret. och till min fasa är det inte min polare. . det är ett väldigt stort företag. nämligen ES ELEKTROSANDBERG.
vad ska man göra åt detta tycker ni. . har lust å ringa någon av deras överordnade och fråga vad i helvete dom sysslar med.
Det är bara kontakta chefen och förklara det som hänt. Be om en personligt ursäkt för att du har blivit kränkt. Kanske kan få lite kompensation för besväret eller så gör du en polis sak av det
*edit* Sen att du har skyddat nr gör ju inte saken bättre.
Senast redigerat av AppleandCoffe (7 februari 2008)
jo men jag sa typ att tyvärr jag är upptagen. du kan återkomma senare. och så skickar dom mess? haha det är ju helt sjukt egentligen. . indirekt är det ju ett hot. jag funderar å ringa deras växel å be å få tala med personalchef/vd bara för å få höra om detta är deras nya säljmetod
hehe, ta tag i det och hör av dig till ngn högt uppsatt chef.. men var nog en säljare på dåligt humör.. vilket jag förstår, dom kan inte ha det lätt.. får nog höra både det ena och det andra
Det bästa hade väl varit att lägga ut numret du fick sms från och så kan vi andra ringa och sälja saker till honom lite olika tider på dygnet. Det brukar vara ganska effektivt... Bara ett tips
Det bästa hade väl varit att lägga ut numret du fick sms från och så kan vi andra ringa och sälja saker till honom lite olika tider på dygnet. Det brukar vara ganska effektivt... Bara ett tips
nummret kanske jag kommer lägga ut lite senare idag. ska först få tag på hans överordnad och snacka lite allvar med han
nummret kanske jag kommer lägga ut lite senare idag. ska först få tag på hans överordnad och snacka lite allvar med han
Jag tror du kommer ha svårt att ens komma fram till någon av hans chefer och om du mot förmodan skulle göra det så leder det ingenstans... Göra en polisanmälan är precis lika meningslöst eftersom det inte är nåt hot. Det är ju bara en person med taskig inställning...
Jag tror du kommer ha svårt att ens komma fram till någon av hans chefer och om du mot förmodan skulle göra det så leder det ingenstans... Göra en polisanmälan är precis lika meningslöst eftersom det inte är nåt hot. Det är ju bara en person med taskig inställning...
jo men orka göra en anmälan . däremot så skulle det vara roligt å för höra vad dom har å säga om detta sätt å bete sig mot sina kunder .
får se om jag ska ringa. . sitter som sagt lite upptaget till. i värsta fall så ringer jag upp samma nummer å leker lite med han så får ni åxå ta del av nummret.
ringde nån snubbe mig alldeles nyss och villa ställa en massa frågor?. det roliga är att jag inte registrerat mitt nummer så jag trodde det var en polare eftersom nummret inte går å få tag på. jag satt upptagen och hade inte tid för en massa lek. . så jag la på. då började det blåringa som fan och jag svarade inte. .
då fick jag ett mess som löd. svara din lilla jävel!!!1
tänkte jaha vad vill min polare nu då eftersom han ringer å skriver sådär. då går jag in på hitta.se å skriver in nummret. och till min fasa är det inte min polare. . det är ett väldigt stort företag. nämligen ES ELEKTROSANDBERG.
vad ska man göra åt detta tycker ni. . har lust å ringa någon av deras överordnade och fråga vad i helvete dom sysslar med.
köp min ford och ramma stället
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Allt detta prat om att det är en säljare? Svårt att se att elektro sandberg skulle ha telfonförsäljning. Du skall nog kolla upp vad saken gäller. Det där är garanterat någon som inte ringt i tjänsten.