3411
Sök

InDash-DVD i bilen

51 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
#1
Är det någon som har denna InDash-DVD i sin bil?
http://www.multimedia-import.se/product … uctId=7166


1 752 Inlägg
7 februari 2008
#2
Nopp inte jag iaf:P Men jag fick tipset när jag letatde efter In-dash att jag hellre skulle köpa en märkesvara i samma prisklass typ Kenwood,Clarion mfl istället för o köpa en såndär "japan import". Finns ganska många på blocket om du letar runt lite:)

Bara ett litet tips som jag har fått iaf:)

Mvh Kalle

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Skogsfan
649 Inlägg
7 februari 2008
#3
Mjo, har fått samma tips här. Håller inte länge och annat otrevligt.

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930

kåt, glad och otacksam
132 Inlägg
7 februari 2008
#4
jag har en pioneer till övers om du är sugen wink bara att PM'a

Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt!
Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu

3 390 Inlägg
8 februari 2008
#5
Joo, fast märkesvarorna har ju oftast inte löstagbar front... Vilket jag tycker är en självklarhet i dagens läge... Sen spelare ju japan grejjer upp mer format som divx m.m som uderlättar något grymt om du vill ha musikvideos m.m... De har även usb port och sd port...
Senast redigerat av WeDo (8 februari 2008)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

210 Inlägg
8 februari 2008
#6
WeDo skrev:
Joo, fast märkesvarorna har ju oftast inte löstagbar front... Vilket jag tycker är en självklarhet i dagens läge... Sen spelare ju japan grejjer upp mer format som divx m.m som uderlättar något grymt om du vill ha musikvideos m.m... De har även usb port och sd port...
Inte ta den fronten ????....kolla på PIONEER !

MVH  B i M


210 Inlägg
8 februari 2008
#7
WeDo skrev:
Joo, fast märkesvarorna har ju oftast inte löstagbar front... Vilket jag tycker är en självklarhet i dagens läge... Sen spelare ju japan grejjer upp mer format som divx m.m som uderlättar något grymt om du vill ha musikvideos m.m... De har även usb port och sd port...
Trodde det va bilden man ville åt när man köper en DVD.....den ä riktigt kass på dom flesta "KINA "
aparaterna ....där av priset !

MVH  B i M


1 045 Inlägg
8 februari 2008
#8
Trodde det va bilden man ville åt när man köper en DVD.....den ä riktigt kass på dom flesta "KINA "
aparaterna ....där av priset !

MVH  B i M
så då förstår jag att du har testat dessa också,
kan tyvär säga att du har fel, du skulle nog inte se skillnad på en pioneer och en "kina" spelar,

för den är inte kass på dom flesta, den är väldigt bra på dom flesta, du kan hitta nån modell kanskem, men är väldigt sällsynt,.
Senast redigerat av NMI (8 februari 2008)



Sök