Ska köpa en ny HU me USB när löner kommer. Gillar designen på pioneer kanske märks.
Pioneer DEH-4000UB 1500:- (Snygg)
Pioneer DEH-P6000UB 2200:- (snarlik 7000)
Pioneer DEH-P7000UB 3300:- (snyggast)
Pioneer DEH-P7900UB 2400:- (helt ok)
Hittar inga skillander i spec utom att visa har 7 band EQ o vissa 3 EQ och 3 lågnivå istället för 2 alla på 2,2volt. 3band eq kan ja leva med så undrar bara om nån vet att det är stor skillnad i ljudet på dessa?
Har tänkt köra mkt genom USB om nån har erfarenhet av det på någon av dessa HU så skriv en rad va du tycker!
Har ingen erfarenhet av just dessa HU Men jag skriver ändå 3st RCA utgångar är ju att sträva efter spec då alla har saam signalstyrka. Mottot "Du får vad du betalar för" är till stor del sant
Har ingen erfarenhet av just dessa HU Men jag skriver ändå 3st RCA utgångar är ju att sträva efter spec då alla har saam signalstyrka. Mottot "Du får vad du betalar för" är till stor del sant
Jo 3 kanals ut är ju bra. Just det ja tänkt på alla funktioner är samma så då borde det extra priset vara pga bättre ljud/komponenter?
Jo 3 kanals ut är ju bra. Just det ja tänkt på alla funktioner är samma så då borde det extra priset vara pga bättre ljud/komponenter?
Tror inte det skiljer så mkt, hade en pioneer ib6900 (tror jag den hette) kostade typ 2500 eller nått, hade man allt på "flat" där så lät den likadant som min 9800 som var 5000kr dyrare, enda skilnaden mellan dom två är alla inställningsmöjligheter på 9800an
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal