2601
Sök

Vad kostar en ombesiktning?

584 Inlägg
18 februari 2008
Trådstartare
Hur lång tid har man på sig vid ombesiktning? 1 eller 2 månader? Och vad kostar en ombesiktning?

23 Inlägg
18 februari 2008
1månad, o de kostar 200kr

2 126 Inlägg
18 februari 2008
Eddie_Boy skrev:
Hur lång tid har man på sig vid ombesiktning? 1 eller 2 månader? Och vad kostar en ombesiktning?

vid ombesiktning har man 2 månader på sig men efter en månad inträder körförbud på bilen

584 Inlägg
18 februari 2008
Trådstartare
Okej tack för de svaren smile ska bes om imorgon tongue

2 126 Inlägg
18 februari 2008
Eddie_Boy skrev:

Lycka till! big_smile

Var och besikta min bil idag, gick inte igenom så jag har bes protokollet framför mig nu så det e därför jag kunde svara! tongue

584 Inlägg
18 februari 2008
Trådstartare
Big_JN skrev:
Eddie_Boy skrev:

Lycka till! big_smile

Var och besikta min bil idag, gick inte igenom så jag har bes protokollet framför mig nu så det e därför jag kunde svara! tongue

Tack smile haha joo jag läste det på din tråd.. De va du som skulle byta spindelled o lite grejer lr? Det fick jag också byta iaf tongue får hoppas den går igenom imorgon smile Tack för svaret!

2 126 Inlägg
18 februari 2008
Eddie_Boy skrev:
Big_JN skrev:
Eddie_Boy skrev:

Lycka till! big_smile

Tack smile haha joo jag läste det på din tråd.. De va du som skulle byta spindelled o lite grejer lr? Det fick jag också byta iaf tongue får hoppas den går igenom imorgon smile Tack för svaret!

Japp det stämmer! Hehe så kan det bli ibland! lol

Better than God \o/
1 883 Inlägg
18 februari 2008
Finns MASSOR av information här annars; http://www.bilprovningen.se/ roll

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

584 Inlägg
19 februari 2008
Trådstartare
Ombesiktningen tog ca 5 min smile gick smidigt som fan.. Men när man kör i en grop t.ex så gnisslar det på högersidan i fram, jag bad honom kolla det extra hur bussningarna o de såg ut när den ändå var upphissad men han kunde inte se att de va ngt som va dåligt.. så ja undrar va de kan va som gnisslar? det är alltså om man kör på grusväg med hålor eller om man kör iväg väldigt ryckigt lr liknande som man hör att det gnisslar.. vad kan de vara?

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
19 februari 2008
Eddie_Boy skrev:
Ombesiktningen tog ca 5 min smile gick smidigt som fan.. Men när man kör i en grop t.ex så gnisslar det på högersidan i fram, jag bad honom kolla det extra hur bussningarna o de såg ut när den ändå var upphissad men han kunde inte se att de va ngt som va dåligt.. så ja undrar va de kan va som gnisslar? det är alltså om man kör på grusväg med hålor eller om man kör iväg väldigt ryckigt lr liknande som man hör att det gnisslar.. vad kan de vara?

kan va grus som fasntar i bromsarna som sitter där tills man nitar sen försvinner dom

Sök