4391
Sök

Uppkörning! Wihoo

8 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
Äntligen! Körde "lilla uppkörningen" med trafikskolan i torsdes. Allting gick galant så jag bokade riktigta uppkörningen. Sjuukt glad. Ska köra upp i Malmö. Någon annan som gjort det?

Son Of Murphy
782 Inlägg
24 februari 2008
Grattis o lycka till! smile
Har kört bil i Malmö ja, och säger bara ALDRIG mer! sad Vill inte skrämmas eller så, men fy fan vilken stad o köra bil i... Iaf för mig som var ovan då så klart.
Tyckte gatorna mitt i vart till gågata eller bussväg, helt utan förvarningar när man körde in där... sad Näe förstod inte mycket alls, men är man där nerifrån kanske det går bättre! smile

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

654 Inlägg
24 februari 2008
Mankan1978 skrev:
Grattis o lycka till! smile
Har kört bil i Malmö ja, och säger bara ALDRIG mer! sad Vill inte skrämmas eller så, men fy fan vilken stad o köra bil i... Iaf för mig som var ovan då så klart.
Tyckte gatorna mitt i vart till gågata eller bussväg, helt utan förvarningar när man körde in där... sad Näe förstod inte mycket alls, men är man där nerifrån kanske det går bättre! smile

Hehe, tog ett par rundor med pansarterrängbil i Malmö vid slutövningen förra året. Inga som helst problem! smile

Yrkesförare
1 073 Inlägg
24 februari 2008
Äh, det går nog bra. Jag hade min uppkörning där. Malmö är ingen svår stad att köra i om man gjort det ett par gånger. Du kommer ju från Staffanstorp så du borde känna till stan iaf.

V-Power
1 186 Inlägg
24 februari 2008
Ska vi kanske snacka om Lund istället tongue hehe

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Darth Vader
1 644 Inlägg
24 februari 2008
Jag känner då inte till de här städerna, men att rulla in som främling i centrala göteborg är fan inget att sträva efter. Ojojoj vad förbannad jag var efter 10 minuter där inne. Det är lite som att köra sån här leksaksbilbana, du bestämmer inte själv vart du ska, vägarna bestämmer över dig.... USCH!
Senast redigerat av DoWahDiddy (24 februari 2008)

Braaaaap?

Bonafide
45 Inlägg
24 februari 2008
Lycka till min vän wink

5 710 Inlägg
25 februari 2008
Skryta kan man göra här:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=51978
wink

Låser denna.
MVH Moderatorn