3910
Sök

IE eller Firefox?

874 Inlägg
26 februari 2008
tias aka katten skrev:
nu ska jag vara udda...Netscape, kör det på några av burkarna å det som IE7 har nu, hade Netscape för 6 år sedan, ungefär....använder inte nån av dom burkarna nu å har inte kikat hur det ser ut idag

haha, netscape sån nostalgi hade alltid jag förr under den härliga modem eran lol

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

4 571 Inlägg
26 februari 2008
MeloveGolf skrev:
Izual skrev:
finns ju t.o.m IEplugin till FF så man kan gå in på illa kodade sidor som inte funkar i FF annars.

tål inte att sägas för många gånger FF saknar rendering kantiga jobbiga irreterande fonter som ser SKIT
ut....CSS/strict Html/strict Xhtml saknar betydelse trots att det ska vara cross-browser.....heja firefox:

http://www.garaget.org/gallery/archive/9339/265375_6yrvle.jpg
FF sucks

Så där ser det inte ut på någon av mina 4 datorer så det är nog ett klassiskt fall av fel40 åt dig...

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
26 februari 2008
Syst3m skrev:
Jag körde Firefox till den versionen jag hade börja lagga, och sen bytte jag till en äldre version men laggade fortfarande så jag kör med IE tills Firefox kommer med en ny bra version. Men med nyaste IE är det nästan ingen skillnad på hastigheten, förut upplevde jag Firefox som snabbare och därav bytte jag då.

Har du sämre ping i FF? Eller säger du lika fel som alla andra och menar att FF hackar och är allmänt segt? För det finns ju FF3 betan, som är betydligt snabbare än FF2, där jag faktiskt hade en del problem med sketna jävla aftonbladet som åt upp allting o som gjorde att jag inte kunde byta tabbar. Men där skyller jag på AB som inte kan göra vettiga hemsidor. Fast det funkar ju nu ändå så.

Whine whine!

2 283 Inlägg
26 februari 2008
Gillar inte internet explorer, använt firefox sedan långt tillbaka.

R.I.P. Michael Jackson!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
26 februari 2008
Kör Firefox, MYCKET säkrare än Internet Explorer, slipper massvis med trojaner osv som är byggda att komma in i Explorers sårbara system.
Dessutom så om Explorer blir infekterat blir windows infekterat, blir Firefox infekterat, så blir bara Firefox infekterat typ..vilket iof aldrig har hänt mig på flera år..

Snabbare, öppnare, mer tillägg som är gratis osv, men framförallt säkerheten

Sök