4371
Sök

Bildekaler - Billiga företag/privat personer

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
Täntke höra om det är någon som vet något bra och billigt företag som kan göra bildekaler billigt, ska vara 2 fäger, Rött och svart, utskurentext man bara fäster på lacken/fönstret. men dock så måste företaget kunna ta emot en separat typsnittfil eftersom typsnittet inte kan bäddas in i PDF eller EPS fil.

Ska kolla med dekaltrim.se om dom kan göra så!

Skulle vara tacksam om någon kunde hjälpa mig med detta, eller om det kanske finns någon här inne som gör sådant privat?

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

* Klåpare
1 718 Inlägg
28 februari 2008
Hur avancerad ska dekalen vara? Är det flera färger på samma, eller vill du ha flera skurna i olika färger?

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

96 Inlägg
28 februari 2008
Finns det inte en som gör billiga nere på Elmia?
Det är ju snart dags

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
Gulmun skrev:
Hur avancerad ska dekalen vara? Är det flera färger på samma, eller vill du ha flera skurna i olika färger?

så här ska de se ur

StreetSTS.se

Street i svart
STS i rött
.se i svart

det är väl det.

Fick en offert på 22 dekaler 200x30mm 800:- ink frakt och moms fån dekaltrim. låter mycket givande tycker jag! då en "egen text" på deras hemsida kostar 80kr för en sådan dekal + att vi har eget typsnitt som måste skickas separat för den inte går at bädda in i PDF/EPS/PSD filer.

Tycker ni det låter som bra deal?

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
28 februari 2008
MadeByMe skrev:
Gulmun skrev:

så här ska de se ur

StreetSTS.se

Street i svart
STS i rött
.se i svart

det är väl det.

Fick en offert på 22 dekaler 200x30mm 800:- ink frakt och moms fån dekaltrim. låter mycket givande tycker jag! då en "egen text" på deras hemsida kostar 80kr för en sådan dekal + att vi har eget typsnitt som måste skickas separat för den inte går at bädda in i PDF/EPS/PSD filer.

Tycker ni det låter som bra deal?

Hör med Phatdesign uppe i solna vad de tar...vi har anlitat dem och de har bra priser...deras hemsida kan jag skicka via pm om du vill ha den

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

4 767 Inlägg
28 februari 2008
Jag mailade runt bland massa dekalfirmor nu nyligen då vi köpte 40 dekaler till vår garage förening "Evolution Garage", och dekaltrim var billigast. Leveransen tog bara 3 dagar och dekalerna va kanonfina. Även dessa var två färger, svart/röd samt vit/röd. smile

Mvh
Erick
Senast redigerat av Erick (28 februari 2008)

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
Tack för tipset!
Googlade på dom, ska ksicka iväg ett mail och kolla med dom!

Tyckte vi fick bra pris från dekaltrim också om man jämför mot många andra! det lbir nog några fler än 22, så får ävl se hur det löser sig!
Senast redigerat av MadeByMe (28 februari 2008)

Sök