Det är vad dom själv anger som rekommenderad låda.
Jo jag vet,det är så jag byggt.Men jag har det fenomenet att när nån dörr öppnas så får basen bättre tryck.Då har jag läst till mig att lådan kan vara felbyggd för just denna bil????
- Vad lyssnar du mest på för musik - Vad består övriga bilens ljudsystem av för komponenter (bassteg, framsystem, hu etc.) - Vad vill du få ut av baslådan, maximalt tryck, finljud, rappt eller slappt.
- Vad lyssnar du mest på för musik - Vad består övriga bilens ljudsystem av för komponenter (bassteg, framsystem, hu etc.) - Vad vill du få ut av baslådan, maximalt tryck, finljud, rappt eller slappt.
lyssnar på techno rapp alltså musik med mycket bas:)
Hu pioneer DEH-30MP Bassteg US Amps XT-1600.2 2-Kanals slutsteg [bryggat] köpt på carbonize Framsystem Vet ej dock märke fick det av brossan 6,5 med ett gassteg [Skall köpa helt nytt system fram]
Det jag vill få ut är bra med bastryck utan att det låter skit,så som det låter med öppen dörr:)
Jag skulle nog hellre tänka mig 90 liter brutto med 2 st 4" rör som är 35cm långa, dämpmatta på väggarna. Beräknad avstämning är runt 37-38 Hz och nettovolymen blir ca 76 liter.
Jag skulle nog hellre tänka mig 90 liter brutto med 2 st 4" rör som är 35cm långa, dämpmatta på väggarna. Beräknad avstämning är runt 37-38 Hz och nettovolymen blir ca 76 liter.
Ok jag pratade med en kille idag han tyckte jag skulle sätta in ett 4" lika långt som det andra.