3625
Sök

köpråd: Behöver större bil typ kombi/ van

72 Inlägg
10 mars 2008
Om det ska va en stor personbil så röstar jag för Citroen XM! Riktigt bekväma och hur mycket utrymme som helst. Plus att dom inte är dyra och har ganska mycket utrustning för lite pengar.

Mvh. Yosef

482 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
q4 skrev:
Om det ska va en stor personbil så röstar jag för Citroen XM! Riktigt bekväma och hur mycket utrymme som helst. Plus att dom inte är dyra och har ganska mycket utrustning för lite pengar.

Mvh. Yosef

Den såg väldigt rymlig ut på de få bilder jag hitta. det va ju riktiga fynd priser på dom ;P

just real power
no turbo shit

Yrkesförare
1 073 Inlägg
10 mars 2008
http://www.blocket.se/vi/15312471.htm?ca=5_s
http://www.blocket.se/vi/10480400.htm?ca=5_s

Peugeot 406 kombi är en underskattad bil med potential. Stor och rymlig bil som är billig att köpa och äga.
Jag slår ett slag för den.
Senast redigerat av Tega (10 mars 2008)

72 Inlägg
10 mars 2008
snackcalahan skrev:
q4 skrev:

Mvh. Yosef

Den såg väldigt rymlig ut på de få bilder jag hitta. det va ju riktiga fynd priser på dom ;P

Absolut och komforten är helt underbar tack vare hydrauliken. Farsan har haft 2 st. har inte vart några problem alls med någon av dom. Den ena en 2 liters turbo och den andra Turbo diesel. Som sagt en mycket prisvärd bil som jag tycker du ska titta lite närmare på om det är en stor personbil du vill ha! Lycka till Mvh Yosef.

482 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
q4 skrev:
snackcalahan skrev:
q4 skrev:

Mvh. Yosef

Absolut och komforten är helt underbar tack vare hydrauliken. Farsan har haft 2 st. har inte vart några problem alls med någon av dom. Den ena en 2 liters turbo och den andra Turbo diesel. Som sagt en mycket prisvärd bil som jag tycker du ska titta lite närmare på om det är en stor personbil du vill ha! Lycka till Mvh Yosef.

Vart än mer intressant nu kolla på bilprovningens hemsida, denn är bättre än medelbilen och man slipper köpa sänkningssats tongue Nej men XM verkar va värd att titta på, tack för tipset hade aldrig kommit på den bilen själv.

just real power
no turbo shit

482 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
ingen som vet om det finns några rymliga japs kombis lr smarta minivanar därifrån?

just real power
no turbo shit

10 mars 2008
snackcalahan skrev:
ingen som vet om det finns några rymliga japs kombis lr smarta minivanar därifrån?

Nissan Stagea. dom e sååå coola smile. vet ej om den e rymlig, men den ser ut o vara det.

482 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
jo de ä riktigt coola men finns bara en till salu i sverige å 186000kr är lite över min budget

just real power
no turbo shit

7 100 Inlägg
11 mars 2008
en scorpio kanske,grymt sköna och stort med plats smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

ElectroRaggare
885 Inlägg
11 mars 2008
Astron är bra, känns inte så stor att köra och är snåla för sin storlek.
dricker runt litern blandad körning, ibland mindre, ibland mer. Låter rätt gutt åxå.
De sväljer hur mycket som helst! Sj pallar, Europallar, vad som helst!

Vanligaste felen är väl mest ev. rost och lite kvalitetsmissar.

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

482 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
NxV skrev:
Astron är bra, känns inte så stor att köra och är snåla för sin storlek.
dricker runt litern blandad körning, ibland mindre, ibland mer. Låter rätt gutt åxå.
De sväljer hur mycket som helst! Sj pallar, Europallar, vad som helst!

Vanligaste felen är väl mest ev. rost och lite kvalitetsmissar.

Jo är mest sugen på en Astro. Vart är det dom rostar karossen lr balkar? Vet du om det är någon är bättre av GMC safari (astro) lr chevrolet astro lr är det samma?

just real power
no turbo shit

ElectroRaggare
885 Inlägg
11 mars 2008
Rost vad jag har sett hitintills är mest i karossen vid fönster, dörrar och hjulhus. Dock inte på långa vägar lika mycket som G20 Vanarna.
GMC & Cheva är samma bilar sånär som på kosmetiska skillnader. Vet inte om det kan skilja någon mindre utrustning mellan dem, men det är nog isåfall minimalt.

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

482 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
bmx skrev:
en scorpio kanske,grymt sköna och stort med plats smile

jo men är det inte mycket fel på dom? den nyare scorpion ser ju ut som en hög med skit. kombin kanske ser något bättre ut.

just real power
no turbo shit

Sök