Jag skulle gissa på att breddningen bak är demonterad så hel det gick eftersom man tagit framskärmarna och fronten, så vill man nog ha bak oxå skulle jag gissa för att få hela breddningen...
Hur helt man fått bort det är ju en annan sak men lite konstigt att det inte syns nånting... känns som det borde vara moddade hjulhuskanter på den bilen men behöver kanske inte... det kan man ju bara spekulera om man inte pratar med nån som känner till bilbygget...
Att det inte syns på dörrarna kan ju vara för att det inte är dörrarna från den bilen utan från nån annan för att dölja spår... skulle gissa på att man behåller även dörrarna om man är ute efter breddningen
Frågan är bara när det dyker upp en bil med liknande breddning, behöver ju inte ens sitta på en S40 då...
Sen angående fälgarna, möjligt det var de fälgarna på annonsen, på Blocket utannonseras ju bl.a stöldgods hela tiden, inget nytt eller ovanligt.. hur begåvat kan man ju diskutera men vem påstår att tjuvar är begåvade...
Btw, var det någon som anmälde detta till Blocket när annonsen fanns kvar? Kanske går att spåra i efterhand med hjälp av länken, jag vet inte, borde ju iaf vara ett bra underlag för Polisen om utredningen om stölden fortfarande pågår...
Senast redigerat av peegee (20 mars 2008)
~ Life is short, have FUN! ~