Eventuellt går det ju att kolla kanske, vad The One hade för däck på sina osv, dock kan ju personen ifråga kanske hunnit kränga av och på nya däck givetvis.
12k för dom verkar lite billigt i mitt tycke? eller?
som sagt du borde nog informera the one. Kan ju vara så att det är samma person som snodde bilen. Om han nu var dom enda med dom fälgarna. Ingen som provat att ringt annons ägaren för lite info?
Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Sen å andra sidan, så ska man nog inte spekulera för mycket, killen kan ju vara oskyldig också. Ska ju inte "peka" ut han direkt innan man vet säkert.
Nej nej... var absolut inte det som var meningen.... Varken säljaren eller "the One".... Men blev bara fundersam eftersom det var "det enda exemplaret i sverige".... Och kanske någon visste om det kanske inte var likadana fälgar så....
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
"the one" kanske hade det enda paret just när han skrev det. det går ju faktiskt att beställa, det är inga specialgjordefälgar i ett enda exemplar i hela världen