3801
Sök

323 f / mx-3 interiör

4 571 Inlägg
3 mars 2006
Trådstartare
Nån som hittat ny panel till dessa 323 F (~90 - 94) och mx-3 ?
hittar bara till 323 modellen efter 94.

har googlat och sökt som en tok men inte funnit nått

157 Inlägg
3 mars 2006
fökara mera exakt vad du menar med panel?

4 571 Inlägg
3 mars 2006
Trådstartare
D_Xarz skrev:
fökara mera exakt vad du menar med panel?

allt jag lackat vitt tongue
allt som går att slita loss ur själva instrument brädan.

157 Inlägg
3 mars 2006
Izual skrev:

Ångrar du lackningen? wink lacka i någon röd, som passar in med färgen på ratten, kan bli snyggt

NY sådan "panel" kan bli dyr att få tag på, men vid mazda verkstäder finns nog. Själv behövde jag beställa ny den delen i mittpanelen där de olika "gubbarna" (på vart det blåser) är avbildade. Pris: 60€ hmm

Annars hittar du säkert delarna vid någon bilskrot till mycket billigare pris. 323f är ganska vanliga bilar, vanligare än mx3 iallaf. smile

4 571 Inlägg
4 mars 2006
Trådstartare
D_Xarz skrev:
Izual skrev:

Ångrar du lackningen? wink lacka i någon röd, som passar in med färgen på ratten, kan bli snyggt

NY sådan "panel" kan bli dyr att få tag på, men vid mazda verkstäder finns nog. Själv behövde jag beställa ny den delen i mittpanelen där de olika "gubbarna" (på vart det blåser) är avbildade. Pris: 60€ hmm

Annars hittar du säkert delarna vid någon bilskrot till mycket billigare pris. 323f är ganska vanliga bilar, vanligare än mx3 iallaf. smile

nja så illa är det inte emd lackningen, men jag har sett paneler åt andra bilmodeller i kolfiber, aluminium ädelträ osv, det e sånt jag e ute efter

Sök