4363
Sök

Har du startat eget åkeri?

196 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
Jag sitter här med mitt projektarbete och ska starta ett åkeri, på låtsas då men iaf.
Jag skulle gärna komma i kontakt med någon som har startat eller ska starta ett åkeri, med andra ord någon som vet vad som gäller och vad man måste göra!

Känner du dig träffad så kan du ju skriva några rader kanske. Jag skulle vara evigt tacksam om jag fick några tips om vad jag ska tänka på och sådant!

Mvh Louise

196 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
Finns det ingen som kan hjälpa mig eller?

349 Inlägg
24 mars 2008
yrkesförarbevis, fskattesedel,

14 Inlägg
24 mars 2008
Har du tillgång till Åkerihandboken? Det mesta som är relaterat till Åkeri står i den...
Använde mig av den när jag gjorde mitt projektarbete, skulle då starta ett biltransport åkeri... vad för åkeri ska du starta?
Senast redigerat av hallgren (24 mars 2008)

196 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
jaa jag har den.. men jag tycker det är så rörigt så jag skulle vilja prata med någon som har egna erfarenheter, jag har inte alls funderat på vad för åkeri jag vill starta..

Livsnjutare
342 Inlägg
24 mars 2008
Tratten o Finkel verksamhet?

Halvsats till 940 säljes! Ej ltt! Gått max 20 mil! Säljes pga. krockad bil!

196 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
Jonve skrev:
Tratten o Finkel verksamhet?

Jaa det skulle bli populärt på skolan..

947 Inlägg
24 mars 2008
jag gjorde samma projekt ja me när jag gick transport på gymnasiet. du kan adda min msn om du vill så ska ja försöka hjälpa dig av de jag kommer ihåg smile master_boy223@hotmail.com

196 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
850_GLT skrev:
jag gjorde samma projekt ja me när jag gick transport på gymnasiet. du kan adda min msn om du vill så ska ja försöka hjälpa dig av de jag kommer ihåg smile master_boy223@hotmail.com

Man tackar! Nu är du addad=)

Sök