2981
Sök

s60 VS BMW E46

29 Inlägg
26 mars 2008
Trådstartare
Tja nu är det dax för en ny bil och valet står mellan en s60 2,4T och en BMW E46 (cab eller coupe). Vilken av dessa bilar skulle just du välja om du nu var ute efter en bil att styla? motivera gärna varför?

Tacksam för alla råd och förslag

MVH

2 230 Inlägg
26 mars 2008
ja eftersom jag inte gillar BMW direkt så säger jag Volvon smile
är säkert skönare att åka i med då volvo brukar ju vara duktig på det dära med komfort..

så kan det vara då det inte blev som det skulle

Galen
849 Inlägg
26 mars 2008
<-----------------

Varför? jag tycker e46 coupe är så jävla snygg!! och går lätt att få fina.

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

2 751 Inlägg
26 mars 2008
bmw lätt

Who Djaa bless no man curse

3 722 Inlägg
26 mars 2008
tycker du ska välja s60! Finns snygg styling till dom!. Och dom blir bara snyggare ju mer du stylar dom. Och så är det inte så många som har stylade S60, så det är kul. Kollar man på BMW så stylar alla dom lika, inget kul och komma med samma grejer.

Min åsikt iaf,

Forummoderator
10 576 Inlägg
26 mars 2008
_2fast4you_ skrev:
Tja nu är det dax för en ny bil och valet står mellan en s60 2,4T och en BMW E46 (cab eller coupe). Vilken av dessa bilar skulle just du välja om du nu var ute efter en bil att styla? motivera gärna varför?

Tacksam för alla råd och förslag

MVH

Volvon av den enkla anledning att du kommer få skit upp  över öronen var du än vänder dig om du stylar en BMW.

Vet inte vad det är med folk, men det finns tonvis med trådar där det spys galla över någon som moddat sina bmw:ar. Det räcker inte med att säga att det är inte min smak som om du stylar en volvo, utan när det gäller bmw skall man häva ur sig hela sin innestående ilska, slå ner ägaren sen ställa sig på han och rotera på klacken...

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

147 Inlägg
26 mars 2008
ingan av dom, De ser bäst ut ostylade, Men om man måste välja så får det nog bli volvon för bmw är för fin för att stylas big_smile... Sen kommar man väl billigare undan inom volvo.

8 156 Inlägg
26 mars 2008
Skulle jag välja mellan dessa två, med styling i tanke, så skulle jag valt Volvon.
BMW E46 tycker jag redan är läcker. Finns inte lika mycket att förfina på en sådan.
På en S60 så finns det lite mer att göra. Billigare och lättare att trimma den också.
Sen så är den nog billigare i försäkring/drift.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

17 Inlägg
26 mars 2008
S60 sök här på garaget så förstår du!

Hellre Hemi

358 Inlägg
26 mars 2008
S60.. billig försäkring, kan stylas både diskret och extremt.. fortfarande snygg!

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!

188 Inlägg
27 mars 2008
Beror ju på hur mycket du ska "styla"...
Ska du ha kjolpaket å massa annan ful plast så finns det ju massor mer att välja på till BMW:n.
Evolve har väl ett kit som är ganska snyggt till S60, men Volvos Org e ju helt otroligt fult, ser ut som Meckar Kalle snidat d i kartong hemma...
Men skall du "styla" diskret å hållbart i längden så är ju din egna smak som avgör vilken du väljer...
Volvo:n e ju som sagt lätt att få fart i.
BMW:n är väldigt snygg org med bara lagom sänkt å 19" hjul, och då inga billiga kopior utan riktiga med bred kant wink

Undrar varför man ska hänga på massa plast runt bilen????
http://www.nogg.se/christianracing
http://www.mamut.com/gtr
http://www.gtiklubben.nu

Tyskstuk
466 Inlägg
27 mars 2008
Två helt skillda världar om du frågar mig.

S60 är en fyrdörrars svenssonbil, även om du har en med turbo och chipp så har du ju noll körupplevelse och ingen vidare väghållning.MÅSTE stylas för att bli snygga, kanske därför du bör välja Volvo?

e46 har du en 2 dörrars sportig coupe, med massor av körglädje. Dock som tidigare postare har sagt, du kan inte styla en BMW med eftermarknads prylar utan mest kolfiber och M-prylar.

Tycker själv att du väljer mellan natt och dag, jag hade valt e46 10 dagar av 10, och det är väl inte bara för att jag gillar BMW, men hade man valt mellan säg e46 coupe och C70 hade det varit en annan femma eftersom att de två bilar åtminstone har något gemensamt.

Men jag säger BMW, du kommer aldrig bli missnöjd!

PS. kan jag tillägga att jag är en av dem som är emot stora flottiga kjolpaket på tyska bilar, Japsdämpare t.ex skär i hjärtat när den sitter på en BMW.DS
Senast redigerat av Rille_Pille (27 mars 2008)

158 Inlägg
27 mars 2008
Köp ett Par riktigt feta fälgar, sänk den kanske en toning Så har du helt klart en Bmw som slår volvon smile
Senast redigerat av jocke_berg93 (27 mars 2008)

Sök