2998
Sök

Dator + stereo + Bluetooth

Piratpartiet
339 Inlägg
6 mars 2006
timpan_87 skrev:
Alphasonic skrev:
skärmar i taket? har jag också funderat på. smartaste jag hittade var "solskyddsskärmar"

solskyddsskärmar kan väl låta trevligt.. fast problemet kommer när du ska använda den som solskydd som den är till för.. då solen ligger skarpt på den och skärmen ligger dåligt skyddad så kristalerna tar skada efter ett tag.

kan i och för sig inte säga detta men egna bevis med det är vad ja hört av andra. man kan kanske tänka på det innan man handlar?

en vanlig skärm från taket tar ju i och för sig lika mycket skada när den är nere.. men den används ju inte lika ofta som solskydd..

om man inte vill att den ska bli varm kan man lägga t.ex. lite aluminiumfolie över den när man ska använda den som solskydd.

Fisketokig
2 997 Inlägg
7 mars 2006
Trådstartare
Miniupdate:

http://img220.imageshack.us/img220/1402/dispp7bc.jpg

Fick en trevlig liten skärm på posten idag. Fick även från elfa så ljudbygget kommer väl gå först med omdragningar och sätta relä mm.

Men det jag testat med skärmen är jag mycket nöjd. Stod att den klarar 800x480 pixlar men kör 1024 i upplösning som max på den och det funkar rätt ok för att bara vara 7". Godkänd prestanda.
Skönt med pekskärm.

På återseende.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
7 mars 2006
det jag funderade på är varför du inte bara köper en dockningsstation till datorn, slipper du ju göra en hemma gjord... eller finns det inte till den modellen?

Fisketokig
2 997 Inlägg
7 mars 2006
Trådstartare
Xoff skrev:
det jag funderade på är varför du inte bara köper en dockningsstation till datorn, slipper du ju göra en hemma gjord... eller finns det inte till den modellen?

Inte sett något till datorn. misstänker att det inte finns heller tyvärr

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
7 mars 2006
joda, kollade runt lite på dells sida, å det fanns ett par olika docknings alternativ för runt 1000-1500kr...

Sök