2751
Sök

Tips på feta "små" breda svarta fälgar till volvo 945 -98:a LTT

38 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#1
Hejsan!

Jag har för en månad sen köpt mig en 945:a Classic.

Först tänkte jag köpa "vanliga" 18" R-fälgar eller liknande, men nu har jag snöat in på att sätta på ngt svart snyggt i typ 16/17" fast ordentligt breda-tycker(tror) det blir ett skönt stuk på bilen med detta.

Det jag undrar/vill ha är tips på, är fälgar, och hur breda man kan ha som passar till 945:an, och hur blir det med sänkningen när man ska ha "små" fast breda fälgar och däck?

En fälg jag kollat på är--->"Cragar Blackspoke" men vet inte ens om den passar 945:an, denna fälgen hittade jag på www.alven-ingvarsson.se

Tacksam för tips från er som vet lite mer än jag själv.

Mvh Micke.

-The lapdance is so much better when the stripper is crying-

Volvoskadad
6 017 Inlägg
2 april 2008
#2
skaffa volvo galaxie fälgar, som e snygga

Jonas

38 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#3
Jo dom e väl ok, men det är ett helt annat stuk som jag är ute efter, vi snackar breda as nu, "svarta, feta, knubbiga".

kolla gärna in dom jag "länkade" till, så ni får en uppfattning.


Tänk dig typ breddade vanliga plåtisar, fast med lite mer finish/elegans.


Mvh micke.

-The lapdance is so much better when the stripper is crying-

V70D5
199 Inlägg
2 april 2008
#4
Mim juventus är breda och riktigt nice(kolla min sida) och så bär du med dig fälgarna till lackeraren och ber han lacka ekrarna svarta och behåller den feta polerade kanten!! Det hade vart riktigt nice. Kan kanske va lite halvsvårt o få tag på några och tyvär säljer jag inte mina dom skall sitta på bilen smile mvh

Man lever bara en gång

38 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#5
Jo mim juvve är oxå helt ok, men dom e svåra att få tag på som sagt(tyvär), och det skulle vara lite kul att rulla runt med ngt som folk inte har...

-The lapdance is so much better when the stripper is crying-


Sök