Va ute å fota braathers 9-3a idag, för att vara första gången jag seriöst fotar annans bil så gick det riktigt bra. Kanske nån miss nånstans men här e ett litet urval vad som blev:) Kommentera gärna:rolleyes:
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Fina bilder som fasen. Kan ju bara bli bra bilder med ett sådant motiv. Första bilden var riktigt grym. Nästan som en reklambild! Du har inte den högupplöst?!
Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"
Fina bilder på fin bil, men fyran blev konstig eftersom det inte riktigt funkar att fota en bil från sidan med så skarp vidvinkel Gå längre bort och zooma in
Va ute å fota braathers 9-3a idag, för att vara första gången jag seriöst fotar annans bil så gick det riktigt bra. Kanske nån miss nånstans men här e ett litet urval vad som blev:) Kommentera gärna:rolleyes:
Hur har du gjort bild 3.. Fisheye-effekten... Grymma bilden!
Han har fotat med sitt 10-20-objektiv, vidvinkel
Mvh Erick
Men man kan ju göra det i Photoshop väll? Eller?
Erick har så rätt...riktigt 10-20mm fisheye:) Har hört nått i PS men blir ju knappast lika bra som ett riktigt vidvinkel:D Kostar att få det som man vill;)
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Om det inte tar emot allt för mycket så kan du ju faktiskt lägga upp lite hög upplösta bilder du tagit för oss "dödliga" att ta del av Sett många av dina bilder som skulle passa som bakgrund på datorn alldeles utmärkt Du är grym med kameran! Fortsätt i samma stil
Om det inte tar emot allt för mycket så kan du ju faktiskt lägga upp lite hög upplösta bilder du tagit för oss "dödliga" att ta del av Sett många av dina bilder som skulle passa som bakgrund på datorn alldeles utmärkt Du är grym med kameran! Fortsätt i samma stil
/Kim
De e högupplösta om du trycker lite på dom..tror det va 1024/* något så de e inte så små:P Jag har typ 35+ bilder som jag gjorde iordning på 9-3an:)