2502
Sök

Det här kan ju bara hända i USA

Got VTEC?
1 593 Inlägg
8 april 2008
Haha what!? yikes Om det är sant så är det ju fan helt jävla sjukt.. lol

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

1 723 Inlägg
8 april 2008
niclas_swe skrev:
Men det är klart det finns ju bara idioter i USA det säger ju folket på garaget.org så då måste det vara så.

en amerikansk kompis numera bosatt i sverige håller med om att de är rätt korkade i USA. Han fick lite perspektiv på det hela efter att ha varit här i några år. så garaget.org är inte helt fel ute skulle jag tro.

1 723 Inlägg
8 april 2008
eller kvinnan som köpte kaffe på macdonalds drive in, spillde det i knäet, fick brännskador av det varma kaffet och fick miljoner i skadestånd.

de blir belönade för att inte ta nåt ansvar. andra ska ta ansvar åt dem och de själva kan lalla runt och göra vad som helst. Domstolarna är fan inte bättre, deras hjärnkapacitet verkar vara noll. säg åt idioten som lämnar in stämningsansökan att de är just en idiot för att ens försöka med nåt så korkat. Alt tvångsvård på nån psykklinik.

Muttley
8 april 2008
finns de som försökt torka katten i micron med, och de stod ju såklart inte i manualen att man inte fick göra det.

en kompis hade köpt sin kamera i usa, i manualen fanns varningar som att man inte skulle hälla vatten på den, eller torka den i ugnen om den blev blöt och liknande.

4 299 Inlägg
8 april 2008
haha, dom e ju helt sanslösa lol

Ungefär som inbrottstjuven som halkade i nåns trappa o bröt benet, stämde husägarna o fick rätten till skadestånd tongue Hur ska detta sluta hmm

//Jacob

Soubee
8 april 2008
Haha ännu mera idioter ifrån usa...
Finns massa liknande historier varav de flesta faktiskt är sanna...
Lyssna bara på Weird Al's - Ill Sue Ya så finns det massa sånt här i den låten tongue

bitter besserwisser
644 Inlägg
8 april 2008
falloutboy skrev:
niclas_swe skrev:
Men det är klart det finns ju bara idioter i USA det säger ju folket på garaget.org så då måste det vara så.

en amerikansk kompis numera bosatt i sverige håller med om att de är rätt korkade i USA. Han fick lite perspektiv på det hela efter att ha varit här i några år. så garaget.org är inte helt fel ute skulle jag tro.

Jag skulle hålla med om det samma om svenskarna. Kolla på bara på hur länge vi har haft sosse regering.
Jag menar inte att alla är Einsteins där borta men folk tror ju verkligen att de är rådumma rakt igenom. kan ju säga att jag varit med om minst lika mycket total puckade nötter i Sverige som jag har i USA.
Har otroligt mycket vänner där borta och även min familj och klart man ser och hör dumma saker men det gör man ju överallt.

Om man kollar på deras collegestudier de läser på de flesta skola 7 ämnen samtidigt medan vi här läser 2. Många av mina amerikanska vänner talar engelska,franska och spanska flytande, inte lika vanligt här.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
8 april 2008
niclas_swe skrev:
falloutboy skrev:
niclas_swe skrev:

Jag skulle hålla med om det samma om svenskarna. Kolla på bara på hur länge vi har haft sosse regering.
Jag menar inte att alla är Einsteins där borta men folk tror ju verkligen att de är rådumma rakt igenom. kan ju säga att jag varit med om minst lika mycket total puckade nötter i Sverige som jag har i USA.
Har otroligt mycket vänner där borta och även min familj och klart man ser och hör dumma saker men det gör man ju överallt.

Om man kollar på deras collegestudier de läser på de flesta skola 7 ämnen samtidigt medan vi här läser 2. Många av mina amerikanska vänner talar engelska,franska och spanska flytande, inte lika vanligt här.

Klart det finns idioter överallt och inte bara i USA men det är ju dom som gör mest väsen av sig så det är ju dom som blir "utpekade".

Och sen att många kan spanska i usa är väl inget konstigt, en stor del av USAs befolkning är ju spansktalande och många har ju latinskt påbrå. Det är ju inte direkt lika stor del av befolkningen här i sverige som är spansk-ättad (eller vad det nu heter tongue).

Franskan kanske beror på att frankrike haft kolonier i nordamerika och franskan ännu lever kvar i vissa delar av usa ??

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
8 april 2008
Tror ni på det här på riktigt? Allt jag sett i tråden är skrönor...

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

SLK
610 Inlägg
8 april 2008
amerikanare, världens dummaste folk

FreddeK
8 april 2008
levande bevis på att jänkarna är dumma i huvudet!

Kung
191 Inlägg
9 april 2008
Aga_Diff skrev:
Det där har man hört om...
Frågan är väll om det är en rövarhistoria? För vem fan är så jävla dum egentligen?? :S

Amerikaner är så dumma, därför du får med en extra bok om bara varningsskrifter när du köper vissa amerikanska grejer..

Som sagt så är det ju inte personerna som råkar ut för "olyckorna" som är korkade utan de som godkänner stämningsansökningarna!

10 Inlägg
10 april 2008
Allt är skrönor? Senaste nytt från Aftonbladet.
6-7 årig pojke anmäld för sexuella trakasserier efter att ha daskat en lekkamrat av den andra könet på gumpen. Vem utförde anmälningen? Jo lärare och rektor på skolan! Uttalande frå en skolpsykolog i distriktet: I den ålder finns inget som anknippar till sexuella handlingar, allt handlar om utforskning och härmande handlingar. Efter att blivit uppsnappat av pressen drog rektorn tillbaka anmälningen och skyllde på missförstånd.

Värre gick det för denna 4-åring som tryckte sitt huvud mot lärarinnans bröst när dessa två kramades.
4-åring "fälldes" eller vad man ska säga!

Var hände detta? Klarar ni inte denna fråga bör ni flytta till USA big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
10 april 2008
asså tror seriöst det var det dummaste jag har hört.... hur fan kan man va så dum?! lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
11 april 2008
Såg faktiskt en grej i USA när jag var där förra april.
Ser iofs lika ut här, men det är ingen bruksanvisning på den. Iaf när man köper en fläktrem till t.ex en vanlig Chevy V8, står det TURN OFF ENGINE BEFORE CHANGING FAN BELT!
Bara det säger mycket.. Finns varningstexter på ALLT! Allt för att folk inte ska göra just det som inte stod på paketet.. Eller vad nu grejerna kom i.
Köpte en modellbil som det stod CAR OR PACKAGE IS NOT SUITABLE FOR EATING på förpackningen. Tyvärr fick jag så dåligt med plats i bagaget på hemresan att boxen fick inte följa med.. hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Sök