niclas_swe skrev:
falloutboy skrev:
niclas_swe skrev:
Men det är klart det finns ju bara idioter i USA det säger ju folket på garaget.org så då måste det vara så.
en amerikansk kompis numera bosatt i sverige håller med om att de är rätt korkade i USA. Han fick lite perspektiv på det hela efter att ha varit här i några år. så garaget.org är inte helt fel ute skulle jag tro.
Jag skulle hålla med om det samma om svenskarna. Kolla på bara på hur länge vi har haft sosse regering.
Jag menar inte att alla är Einsteins där borta men folk tror ju verkligen att de är rådumma rakt igenom. kan ju säga att jag varit med om minst lika mycket total puckade nötter i Sverige som jag har i USA.
Har otroligt mycket vänner där borta och även min familj och klart man ser och hör dumma saker men det gör man ju överallt.
Om man kollar på deras collegestudier de läser på de flesta skola 7 ämnen samtidigt medan vi här läser 2. Många av mina amerikanska vänner talar engelska,franska och spanska flytande, inte lika vanligt här.
Klart det finns idioter överallt och inte bara i USA men det är ju dom som gör mest väsen av sig så det är ju dom som blir "utpekade".
Och sen att många kan spanska i usa är väl inget konstigt, en stor del av USAs befolkning är ju spansktalande och många har ju latinskt påbrå. Det är ju inte direkt lika stor del av befolkningen här i sverige som är spansk-ättad (eller vad det nu heter
).
Franskan kanske beror på att frankrike haft kolonier i nordamerika och franskan ännu lever kvar i vissa delar av usa ??
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P