2380
Sök

Dump Audi a6?

93 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
Ja är sugen på att införskaffa en hybrid dump till min audi a6 1.8t quattro -99..
Det går vell inte att ha en öppen dump på dessa bilar va? och vart finns det bra hybrid dumpar?
Vart ska den sitta? ja hittar inget alls.. Nyss införskaffat mig denna bil så..
tacksam för svar.

mvh/Peter

674 Inlägg
12 april 2008
köp inte hybrid...
kör på orginal, forge eller dahlbäcks

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.

2 283 Inlägg
12 april 2008
Köp i så fall denna http://www.streetside.se/index.php?main … ed142a599b
Men jag kör med öppetfilter, räcker gott och väl om det är ljudet du vill ha smile

R.I.P. Michael Jackson!

93 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
jag vill ju ha lite skönare ljud.. tycker inte ljudet från öppna filtret duger.. Någon som vet var man sätter dumpen?
Tack Pikey;P

1 418 Inlägg
12 april 2008
på tryckröret mellan ic och insug om jag inte har helt fel

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

93 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
någon som har en bild?

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
12 april 2008
Quizze skrev:
någon som har en bild?

Skall du ha öppendump så skall du köra med .....JBR-K25 är en 3-i-1 kolvdumpventil, som även kan agera sekventiellt. Den är främst framtagen för bilar som är känsliga för 100% atmosfäriska dumpventiler. JBR-K25 har två utblås ett återcirkulerande och ett atmosfäriskt med en ljudförstärkande trumpet

O den skall sitta så nära insuget som möjligt  typ 20-30 cm ifrån

Mvh// Okim // Jocke

93 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
okey tack.. en sån hade jag på min saab 9-5 tro ja de va. Men liksom man ska vell sätta den där orginal "dumpen" sitter? byta ut den liksom

Sök