4616
Sök

Vad rekommenderas för dump till min 300ZX?

Din lokala Volvo plåtis
20 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
ska byta dump på min fina 300ZX,, men ska ja ha en återcirkulerande eller en öppen dump??? Original dumpen pallar inte med trycket längre. men ja tycker att de egentligen borde gå att ha en öppen dump,, vill ju ha de sköna "klassika" dump ljudet...

Skriv gärna vad ja ska ha för dump!

1 661 Inlägg
6 april 2008
Jag kör turbo XS och den låter riktigt gutt. (film finns bland mina videor)

5 Inlägg
13 april 2008
Originalarna brukar palla med bra mycket, så konstigt att den gett sig neutral Om du nu inte kör riktigt högt ladd?
Enda nytta du har av öppen dump e ju ljudet. Sen funkar vissa bättre än andra när du har återcirkulerande originalare.
Gå in på SpeedFreaks.nu å fråga. Där håller de flesta 300 ägare till big_smile

Smålänning
7 887 Inlägg
13 april 2008
Dubbla original?

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

5 Inlägg
13 april 2008
Originalarna brukar palla med bra mycket, så konstigt att den gett sig neutral Om du nu inte kör riktigt högt ladd?
Enda nytta du har av öppen dump e ju ljudet. Sen funkar vissa bättre än andra när du har återcirkulerande originalare.
Gå in på SpeedFreaks.nu å fråga. Där håller de flesta 300 ägare till big_smile

188 Inlägg
13 april 2008
Jag har funderat på hks ssqv till min, synd bara att dom är så jävla dyra...men dom ger ju inte det klassiska dumpljudet. greddy type RS låter ju jävligt bra, samma med type S och type R. sen så ska väl apexi ha ett modellanpassat kitt till 300an med sina dual chamber dumpar dom låter ju gott dom också

Sök