ska byta dump på min fina 300ZX,, men ska ja ha en återcirkulerande eller en öppen dump??? Original dumpen pallar inte med trycket längre. men ja tycker att de egentligen borde gå att ha en öppen dump,, vill ju ha de sköna "klassika" dump ljudet...
Originalarna brukar palla med bra mycket, så konstigt att den gett sig Om du nu inte kör riktigt högt ladd? Enda nytta du har av öppen dump e ju ljudet. Sen funkar vissa bättre än andra när du har återcirkulerande originalare. Gå in på SpeedFreaks.nu å fråga. Där håller de flesta 300 ägare till
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Originalarna brukar palla med bra mycket, så konstigt att den gett sig Om du nu inte kör riktigt högt ladd? Enda nytta du har av öppen dump e ju ljudet. Sen funkar vissa bättre än andra när du har återcirkulerande originalare. Gå in på SpeedFreaks.nu å fråga. Där håller de flesta 300 ägare till
Jag har funderat på hks ssqv till min, synd bara att dom är så jävla dyra...men dom ger ju inte det klassiska dumpljudet. greddy type RS låter ju jävligt bra, samma med type S och type R. sen så ska väl apexi ha ett modellanpassat kitt till 300an med sina dual chamber dumpar dom låter ju gott dom också