2829
Sök

Sänkningsats från GE motorsport?

153 Inlägg
9 april 2006
Trådstartare
Någon som vet om väghållnings satser från GE motorsport är bra grejer?
Gäller en BMW E30 om någon undrar...Mvh

Mess with the best...bli ifrånkörd like the rest

Vw trimmare
2 995 Inlägg
9 april 2006
jag är nöjd med mina iaf....

1 567 Inlägg
16 april 2006
Brosan köpte till sin E30 och det har funkat bra hittills.Har även själv en väghållningsats ifån GE på min 940.Dom är något i mellan hårt och mjukt lagom stumt lagom mjukt.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
16 april 2006
Det här va en bra tråd.
Har länge varit nyfiken på just GE Motorsports grejer.
Ska personligen inte köpa något till min bil men man undrar ju om det är bra grejer trots det super låga priset.

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com

Vw trimmare
2 995 Inlägg
16 april 2006
dom uppfyller samma saker som alla andra "Sportdämpare" skulle däremot vilja lyfta fram vikten av fjädervalet till dämparna då det är dom som är det viktigaste så vad ni än gör släng vinkel slipen i sjön och beställ sänkningsfjädrar...

firefighter
85 Inlägg
18 april 2006
jag har beställt en väghållningssats till min saab 9000. har en polare som har en sådan sats och han tycker det funkar jävligt bra. GE funkar prima!
koffe

4 586 Inlägg
14 april 2008
Beeme skrev:
jag har beställt en väghållningssats till min saab 9000. har en polare som har en sådan sats och han tycker det funkar jävligt bra. GE funkar prima!
koffe

är det Coiloverkit som nu beställt?

671 Inlägg
14 april 2008
jag har beställt sänksats från dem (ej coilover). Det var inge fel på grejerna rent kvalitetsmässigt, men fjädrarna bak var betydligt kortare än de 30 mm som var angivna.. snarare 50-60 mm ... vilket gjorde att jag var tvungen att köpa andra 20 mm (cobra springs) och dessa var beydligt mer än 10 mm högre... så nått galet vart det... om det sen är GE motorsports fel vet jag inte.

tog väl 3 veckor en månad innan jag fick grejerna.

Second is the first loser

272 Inlägg
14 april 2008
Det jag köpte till min E30 höll 1,5 år, sen var 3 av 4 stötdämpare trasiga.

Jag kunde fått nya på garanti, men orkade inte hålla på, så jag sparde några månader och köpte gula Koni ist.

Åker helst på is =)

Sök