jag rekomenderar starkt att köra med vanlig spraylack (ej biltema dock) och lägga lager på lager med gärna värmepistol mellan lagren så att det inte blir blöta pölar och rinningar... sen när du nått ett bra ressutltat (4-5lager) så kör du med klarlack 3-4lager med samma procedur... brukar bli jävligt snyggt och nej den brinner inte upp av värmeutvecklingen... blir jävlligt snyggt men jämn fin blank yta...
ang. färg... vita nämen hade kört på mörkröda eller svarta på din bil!
Fakta:"En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."
jag rekomenderar starkt att köra med vanlig spraylack (ej biltema dock) och lägga lager på lager med gärna värmepistol mellan lagren så att det inte blir blöta pölar och rinningar... sen när du nått ett bra ressutltat (4-5lager) så kör du med klarlack 3-4lager med samma procedur... brukar bli jävligt snyggt och nej den brinner inte upp av värmeutvecklingen... blir jävlligt snyggt men jämn fin blank yta...
ang. färg... vita nämen hade kört på mörkröda eller svarta på din bil!
okej. tar bara nån minut att torka med värmepistol då eller?
mörkröda skulle kunna bli snyggt. tror dock jag ska behålla hela svart/silver konceptet tills jag lakerar om bilen.