Förra fredan uppfyllde jag en dröm, high fivade med en polare samtidigt som jag hade min snopp i en tjejs stjärt och han hade sin penis i samma tjejs mus.. de du.
Bögfasoner....
äh, du är bara avundsjuk. du har nog drömt dig iväg när du har setat hemma på pojkrummet och dragit i ballen och tittat på någon gammal rocco rulle du har på datorn.
Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
Förra fredan uppfyllde jag en dröm, high fivade med en polare samtidigt som jag hade min snopp i en tjejs stjärt och han hade sin penis i samma tjejs mus.. de du.
Bögfasoner....
äh, du är bara avundsjuk. du har nog drömt dig iväg när du har setat hemma på pojkrummet och dragit i ballen och tittat på någon gammal rocco rulle du har på datorn.
Relevant.
Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Bögfasoner....
Stackars mus, var hunden på promenad, kaninen sjuk och hamstern inte hemma eller?
Kolla in www.exet.nu och spendera lite tid i det forumet med alla andra som bara vill prata om att knulla, knarka, döda och kolla på äckliga filmer & bilder på nätet. Detta är ett forum för motorintresse om du har missat det...
Till topic: Båda bilarna är två till av mina enhörninger. Hur mycket man än strävar efter dom så kommer jag aldrig dit...
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Öhh hur kul kan de va att dunka pungen på en annan killes pung.. ? Liiiite gayigt faktiskt.. Gå nu o lägg dig och kom tillbaka när du vaknat.
IS-F'an har man ju hört lite om.. verkar ju vara riktigt schysst!
Audi S8 och S6 V10 är ju sjukt fina! lär ju gå riktigt bra också effekt på S6'an? S8'an, vad jag har minns/hört, har väl runt 460 häst va? vilket inte är så pjåkigt..
Snoppen skrev: Förra fredan uppfyllde jag en dröm, high fivade med en polare samtidigt som jag hade min snopp i en tjejs stjärt och han hade sin penis i samma tjejs mus.. de du.
Jag tycket att det mera var som ett skitjobb du höll på med..
Låter härligt ted. Fick leva ut en av mina fantasier för ca 12 år se. Fick köra en LAmborghini Diablo, inte så jättelångt... Bara ut ur bilhallen och sen sitta och kolla tempmätaren så den itne strulade för dom hade bytt kylarvatten. Inte helt fel med en V12 gurglande bakom ryggen..
Hade inte dött av att få dra den lite på växlarna ute på E18...
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Gulmun ; Tack för tipset, men jag lever ut mina lustar på flashback.info ,det kanske du också borde prova?
Nej jag har inte tid för sånt längre, bilen & familjen äter upp den. Gorg är mitt beroendeframkallande tidsfördriv på jobbet. Varken Exet eller Flashback är godkänt för vuxna ansvarstagande personer på arbetstid. En eloge dock för att ni är snälla mot tjejen med "penisen" och "snoppen" på rätt plats. Man ska inte köra in stora doningar i bajjan.
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.