2998
Sök

Hatar inbrott!!

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
11 april 2005
De e Basebollträ, Mag-lit och hund som gäller då kan man säga...

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com

Skoda Addict
167 Inlägg
11 april 2005
Hehe..precis...och en "Stungun" eller "Air Taser Gun" om man skulle råka ha en till övers... tongue

Men katterna passar bäst att kelas med wink
Senast redigerat av Ghost RS (11 april 2005)

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)

RemixX Racing...
84 Inlägg
11 april 2005
Eller ett lösskott i luften med hagelgevär? funkade bra för grannen iaf smile
Hade för övrigt inbrott i morsans å farsans bil när ja lånade den i förrförra helgen (min bil brann ju upp..) Krossad framruta men inget stulet, fanns inget av värde i bilen (kan man nästan f.ö. räkna ut själv, bilen är en pegga från 91.. en 605a med navkapslar å bandspelare...).. korkade tjuvar..

R.I.P Daihatsu Charade turbo -91.. snyft... =(
R.I.P Audi 100 T -87.. BUÄÄÄ!!!

454 Inlägg
11 april 2005
Biffen skrev:
Eller ett lösskott i luften med hagelgevär? funkade bra för grannen iaf smile
Hade för övrigt inbrott i morsans å farsans bil när ja lånade den i förrförra helgen (min bil brann ju upp..) Krossad framruta men inget stulet, fanns inget av värde i bilen (kan man nästan f.ö. räkna ut själv, bilen är en pegga från 91.. en 605a med navkapslar å bandspelare...).. korkade tjuvar..

Haha d där får mig att tänka på en Jäkligt korkad historia..

Min ena brorsa har en gammal toyota corolla, han hade parkerat den vid en tågstation.. Nån gjorde inbrott i den tog loss stereon, en gammal Sony kassett spelare med orange display mm.. MEN tjuvarna tyckte väl att den va för dålig å la den i baksätet ist å lämnade bilen. Med sönderhackat lås å steroen i baksätet!!

haha dumma tjuvar! hade dom inte kunnat fatta direkt att stereon inte va nåt att ha!? d va ju inte direkt så att den va gömd så man inte såg den genom rutan!

Men fatta den liksom! om du kommer till bilen å ser att dom gjort inbrott, stereon e borta, men NEJ! kolla i baksätet! Där ligger den ju! den va tydligen för dålig! haha smile

1 489 Inlägg
12 april 2005
Basebollträ och hunden och en fet lampa smile.. Först lyser man dom i ansiktet och sen klipper man till wink. Då mår dom inte så bra. Och sen håller man fast svinen och ringer snuten. Och om det nu skulle bli problem så säger man bara att det var självförsvar. Man vet fan inte vad det är för folk som springer runt här omkring.. Tråkigt men sant. Ibland så får man ta i för och få dom fällda..

//Marcus

• Även den starka måste ta i när han skiter

33 Inlägg
12 april 2005
salthagel å ge dom ett par svarmar sen e dom inte så kaxiga..

165 Inlägg
13 april 2005
varför inte bara såhär http://www.hejbilist.nu/larm.htm   ?

_________
Audi Coupe
2.3 '92

Sök