3730
Sök

Körkortslös

31 Inlägg
30 april 2008
Trådstartare
Farsan har kört med ogiltigt körkort sen 99 blev av med det 6 månader för fortkörning.Lämnade inte in det till länstyrelsen .sa att han hade tappat det.Han har blivit stoppad många gånger och fått visa lappen.Det står ju faktiskt inte på kortet att det är ogiltigt.En yttligare aspekt är ju att han inte är sämre bilförare än någon annan bara för att  han torska för fortkörning för 10 år sedan.Tuta och kör farsan!

Saab
344 Inlägg
30 april 2008
kollar dom inte upp körkortet när man blir stoppad? dom "ringer" väll och kollar sånt?

654 Inlägg
30 april 2008
Men hur svårt är det att ta om körkortet om han nu är så säker förare? Bättre det så att han kan visa att han fortfarande kan köra bil.

31 Inlägg
30 april 2008
Trådstartare
Hade dom ringt och kollat hade det ju räckt att visa postens id kort.Körkortet är ju ett bevis att du har rätt att framföra det fordon du har behörighet till.

31 Inlägg
30 april 2008
Trådstartare
danhild skrev:
Men hur svårt är det att ta om körkortet om han nu är så säker förare? Bättre det så att han kan visa att han fortfarande kan köra bil.

SA inte att han är säker förare.Med detta inlägg vill jag visa hur djävla slappa poliserna är.

DFFL
9 020 Inlägg
30 april 2008
iander22 skrev:
danhild skrev:

SA inte att han är säker förare.Med detta inlägg vill jag visa hur djävla slappa poliserna är.

Poliserna är inte slappa, din pappa är slapp.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

654 Inlägg
30 april 2008
FireTraXX skrev:
iander22 skrev:
danhild skrev:

Poliserna är inte slappa, din pappa är slapp.

Japp, lyft fingret och boka en tid! Jag förstår varför det går mot ett storebrorssamhälle när inte medborgarna kan sköta sig...

31 Inlägg
30 april 2008
Trådstartare
Visst pappa är slapp,men slappare yrkeskår än polisen finns inte.Europas sämsta enligt färsk statistik

DFFL
9 020 Inlägg
30 april 2008
iander22 skrev:
Visst pappa är slapp,men slappare yrkeskår än polisen finns inte.Europas sämsta enligt färsk statistik

Bra, starta då en tråd om din pappas feta arsle istället för en om de som skyddar hela sverige.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök