Bra bilder förutom att min bil ser orange ut!!!??? Det va likadant på SCF-Jägersro.....den är röd men på vissa bilder ser den orange ut. Någon konstig inställning på era kameraor eller??? Men tack för att ni fottar bilen iaf;)
Bra bilder förutom att min bil ser orange ut!!!??? Det va likadant på SCF-Jägersro.....den är röd men på vissa bilder ser den orange ut. Någon konstig inställning på era kameraor eller??? Men tack för att ni fottar bilen iaf;)
har samma problem med min, de verkar inte kunna ställa in kamerorna ordentligt
Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
har samma problem med min, de verkar inte kunna ställa in kamerorna ordentligt
Goli din bil e cp att fota.. speciellt när man fotar me kvantitet före kvalité som d tyvärr ofta blir på såna tillställningar..tycker ja fixat din färg åtminstone en gång
Å mr Fiesta ja vet inte va du har för skärminställningar men hos mig e inte bilen särskilt orange.. Saken är den att jag batch redigerade bilderna kan va därför den blev lite missfärgad..hur som helst så har ja ändrat lite på den nu.. Den är tagen me mitt billiga 70-300 objektiv kan oxå förklara en del
Tack för kommentarerna iaf å bra att ni kritiserar..meee like