Måste du ha både och? Kanske satsa på en dyrare produkt istället? Hur kräsen är du?
mvh Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
i vad för bil? jag skruvade in 5,25 i kickarna på en bmw och GZ koax 8or i hatthyllan på en bmw E34 och drev allt på stereon, och det rockade som bara tusan med tanke på att inget steg va inkopplat! så helt klart värt det!
i vad för bil? jag skruvade in 5,25 i kickarna på en bmw och GZ koax 8or i hatthyllan på en bmw E34 och drev allt på stereon, och det rockade som bara tusan med tanke på att inget steg va inkopplat! så helt klart värt det!
men skulle lägga pengarna på ett bra framsystem ist för att köra 5.25 och 6-9
Ja men nu orkar jag inte bygga om så jag får in nå 8" i dörrarna med tanke på att det är min första bil och har ingen bra ekonomi pga att jag går skola fortfarande..
kit, allså ett två eller trevägs system, typ 6,5" mid, 4" register, och diskant! har ett bra paket om duj är sugen! har suttit i min bil ett par veckor! spelar som fan! ett CDT CL kit, med 6,5", 4" diskant med ett delningsfilter
kit, allså ett två eller trevägs system, typ 6,5" mid, 4" register, och diskant! har ett bra paket om duj är sugen! har suttit i min bil ett par veckor! spelar som fan! ett CDT CL kit, med 6,5", 4" diskant med ett delningsfilter