Japp, stämmer bra det. Fyra puckar behöver kortare tid att värmas upp, det är därför de hugger snabbare än en sexpuckad. Du kan slira en liiiiiten stund med en sexpuckad innan den hugger.
hehe 6-puckad ger fördelar tycker jag om man ska ha en "Street Legal" bil....4-puckad vid parkeringar rödljus osv är inte värst skoj då man hoppar fram som en groda
beror nog på hur van man är, har haft 4 puckel i typ ett halvår... visst de är surt att ligga på rödljusen o efter ett tag fatta att man inte har atletens vadmuskler.. men det är fan värt annars, .....inget tjafs... bätt direkt!
Tjenis inga problem med 4 puck sinter å sten hård tryck platta ! åker dte på min vr6 goffe e som å köra original ju å så värst mycket alla säger att det hugger å så det e ju inget vidare mycket! min platat e för 740 Nm i motor vrid å den e go at köra med! teknik grabbar
Tjenis inga problem med 4 puck sinter å sten hård tryck platta ! åker dte på min vr6 goffe e som å köra original ju å så värst mycket alla säger att det hugger å så det e ju inget vidare mycket! min platat e för 740 Nm i motor vrid å den e go at köra med! teknik grabbar
haj
Aldrig funderat på att om man bara använder ett mellanslag varje gång ser ett inlägg bra mycket seriösare ut?
haj
Aldrig funderat på att om man bara använder ett mellanslag varje gång ser ett inlägg bra mycket seriösare ut?